  • Data: 2020-04-13 18:40:58
    Temat: Re: Ignorant kupuje spawarkę
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Skoro chcesz się tylko napić piwa to po co chcesz kupować browar? Zleć
    komuś te roboty. Będzie taniej.

    Aby inwestować w spawarkę to trzeba mieć powód. Niestety całe
    wyposażenie kosztuje, a same spawanie wymaga minimum wiedzy i treningu.
    Mówiąc kolokwialnie musisz oderwać się od tego programowania i trochę
    poczytać o spawalnictwie i poćwiczyć.

    Piszesz, że jesteś programistą. Ja jestem elektronikiem-automatykiem i
    zajmuję się m.in. programowaniem PLC. Spawanie traktuję jako odskocznia.
    Daje mi dużo frajdy. Zamiast kupować byle jakiej jakości rzeczy,
    większość po prostu robię samemu. Wyglądają jak prosto z fabryki tyle,
    że są jakościowo dużo lepsze, a przy tym wielokrotnie tańsze.

    Wiele z tych rzeczy powstało z materiałów z odzysku.

    Teraz jestem na etapie budowania trawersów ze zbloczami, które będą mi
    umożliwiały wieszanie rowerów pod sufitem w garażu.