  • Data: 2020-04-13 21:37:49
    Temat: Re: Ignorant kupuje spawarkę
    Od: Pilocik <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.04.2020 o 16:20, heby pisze:

    > Nie cieknie. Przepaliło, na wylot, obudowę ślimaka. Kilka lat temu,
    > podczas czyszczenia, byłem przekonany że widze tam szczelinę, ale
    > uznałem że to moje przewidzenia. Dziś zauwazyłem delikatny, ale jednak,
    > wydmuch spalin przez otworek dokładnie w tym miejscu. Zalepie to
    > epoksydem ,ale chciałbym to zaspawać bo to jest w miejscu gdzie jest już
    > mocno ciepło, przy samym wejściu do pieca.

    Z całym szacunkiem, ale uważam że nie dasz rady, a na pewno nie dasz
    rady metodą MMA,
    Skoro przepaliło blachę to każde dotknięcie elektrody będzie tylko ten
    otwór powiększać - nie tak dawno przerabiałem podobny temat, co prawda
    nie naprawiałem a wymieniłem element a ten uszkodzony wziąłem na testy
    na warsztat

    Bawiłem się transformatorową,inwerterową a dopiero "Migomatem" poszło w
    miarę przyzwoicie

    przyzwoity MIG-MAG za 1500pln kupisz, i to nawet z pełną butlą w
    komplecie, osobiście polecam jednak nie czysty Argon a mieszankę Ar-CO2