    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Fri, 15 Feb 2019 23:05:57 -0800 (PST)
    Subject: Re: Instalacja antenowa
    From: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 16 lutego 2019 00:02:27 UTC+1 użytkownik pilocik napisał:

    > pytanie nr1
    > po co chcesz wymieniać kable? przetarte, zepsute czy też takie widzimisię ?
    >
    > pytanie nr2
    > anteny dvbt i fm oczywiście zewnętrzne ?
    >
    > pytanie nr3
    > narysowałeś schemat anten przed gniazdem a co po gnieździe ? rozwiązanie
    > niżej:
    >

    > też mam nc+ i uważam że w dvbt nie ma nic sensownego, czego by w satce
    > nie było, dvbt raczej nie używam, ale mam zamontowane coś takiego:

    problem jest ogólniejszy - bylem ostatnio sie wywczasowac i pan wlasciciell noclegu z
    dumą opowiadał ze satelitarna telewizje ma na wypasie to ak chcą klienci - no to
    polatałem po kanałach. Tam też nie było niczego sensownego. Raz trafilem na film
    który chcialem obejrzec to reklamy go zabily. A wlasnie, nawet pornusy były ino
    zapinowane :)
    Współczesna telewizja jest do kitu :)

    Teraz na etapie budowy to kazalem dzieciom moim co bedą dom uzytkować kable antenowe
    rozciągać, po dwa do pokoju. To tak nie bardzo chciały, przeciez nie bedzie
    telewizora, mówią.

    b.