  • Data: 2019-02-19 11:23:44
    Temat: Re: Instalacja antenowa
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-02-18 o 19:14, pilocik pisze:

    > pomijam fakt, że nie w tym autor ma problem, nie chodzi o multiroom,
    > chodzi o dołożenie sygnału FM i DVBT

    Moim zdaniem autora pytania warto zapytać czy przy okazji nie zechce
    zapewnić sobie dodatkowych możliwości.
    Może skorzystać, może olać.

    > jeśli problem ma być rozwiązany to sugeruję takie rozwiązanie:
    > skoro z dachu idą dwa kable do satki to można użyć takich combinerów
    > jakie proponowałem, ale trzeba mieć 4 sztuki

    Po co 4? 2 wystarczą.

    , dwa do jednego kabla i
    > dołożyć sygnał FM a dwa do drugiego kabla i puścić tym sygnał DVBT

    Błąd, sygnał FM i TV trzeba puścić tym samym kablem.

    > użyć porządnych anten bez wzmacniaczy, i wówczas nic więcej już nie
    > potrzeba
    > mamy wówczas nadal 2xsat, FM i DVBT puszczone z dachu dwoma kabli, ktoś
    > zaproponuje prostsze i skuteczniejsze rozwązanie ?

    Pomijając fakt, że wystarczą 2 rozdzielacze oraz to, że sygnały TV i FM
    lepiej puścić jednym kablem, to ma szanse spełnić oczekiwania autora.

    --
    Pete