  • Data: 2019-02-27 12:57:47
    Temat: Re: Instalacja antenowa
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 20.02.2019 o 10:55, Pete pisze:

    > przecież ten kombiner robi za sumator. Jednym sumujesz TV + FM, drugim
    > SAT + wyjście z pierwszego.

    > Ponieważ gniazdka abonenckie RTV + 2xSAT mają gniazdo RTV podpięte pod
    > jedno wejście.
    > np:
    > https://obrazki.elektroda.pl/9361320600_1426695817.j
    pg

    Przepraszam za ciszę z mojej strony, ale na zeszły tydzień zwaliło mi
    się absolutnie wszystko na raz i już nie wyrabiałem...
    Ostatecznie na tą chwilę położone już 2 nowe kable antenowe. Stare po
    pierwsze, że przypadkowo sobie ostatecznie i tak uciachałem ;) A po
    drugie co chwilę robiły jakieś problemy, zwarcie na jednym się pojawiało
    itp. Generalnie poprzedni właściciel domu położył tam jakieś wybitnie
    cienkie, chińskie przewody i skoro już całe kablarstwo ogarniałem, to i
    te chciałem położyć nowe, żeby było porządnie i na kolejne lata.
    Ostatecznie dość konkretne rozwiązanie zaproponował mi DVBSklep.pl i
    postanowiłem pójść tym tropem, bo wydaje mi się sensowny. Rozwiązanie
    jest zbliżone do zaproponowanego przez Was. Możecie ewentualnie
    skomentować czy Waszym zdaniem te komponenty są sensowne. Niekoniecznie
    chcę oszczędzać 20 zł na obniżeniu jakości:

    "Proponuje instalację składającą się z trzech anten.

    Antena telewizji naziemnej pasmo VHF
    Antena CA-RTV3 DVB-T VHF MUX 8

    W swojej lokalizacji masz dwa nadajniki MUX 8 - Poznań / AE lub Poznań /
    Śrem. Kierujesz antenę na jedną z wybranych lokalizacji (proponuje AE)

    Antena telewizji naziemnej pasmo UHF - tą antenę kierujesz na Śrem.
    Antena DVB-T 44/21-60 Tri Digit

    Antena radiowa FM
    SV Total lub inną antenę radiową

    Zwrotnicę ZA-204 MS lub Televes 404010

    Po "wyjściu" ze zwrotnicy ZA-204MS wprowadzasz sygnał do wspomnianej
    zwrotnicy DTTC-103."

    Dodam, że jako gniazdo RTV będzie zastosowane gniazdo Berker
    http://www.hager.pl/katalog-produktow/automatyka-bud
    ynku-i-osprzet-elektroinstalacyjny/osprzet-elektroin
    stalacyjny/berker-b.kwadrat/gniazda-antenowe/459410/
    88745.htm

    Pzdr

    --
    /__/_* /