  • Data: 2019-02-27 12:41:27
    Temat: Re: Instalacja antenowa
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 21.02.2019 o 07:47, quent pisze:

    > Wg telefonu można

    > Jak ktoś chce oglądać TV to może przez i-net po prostu. Targanie kabli
    > analogowych to IMVHO bezsens.

    IMHO bez sensu jest pchanie TV, które bardzo fajnie działa na sygnale
    antenowym na łącze internetowe, które nigdy nie jest tak samo wygodne,
    jak sygnał z anten.
    I to mówię ja, informatyk, który naprawdę z wieloma rozwiązaniami "over
    IP" mam do czynienia co chwilę.
    Tak samo, jak telefon stacjonarny moim zdaniem dużo lepiej działa niż
    jakaś VoIPowa proteza.
    Pomijam już to, że niepotrzebnie sobie telewizją czy innymi usługami
    zapychamy łącze to raz, a dwa, że trzeba do tego mieć bardzo dobre
    łącze, którego ja na ten moment nie posiadam i z utęsknieniem czekam na
    światłowód.
    Aktualnie NC+ Go, jak nie jedzie w jakości 576p to mogę zapomnieć o
    płynnym oglądaniu.

    Pzdr
    --
    /__/_* /