    From: roman <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Instalacja gazowa a rury ze szwem
    Date: Wed, 27 Nov 2019 10:04:29 +0100

    Dnia Tue, 26 Nov 2019 13:40:07 +0100, ToMasz napisał(a):

    > a jakie były przepisy 20 lat temu?
    > Krótko mówiąc 20 lat temu dał ciała.

    Kiedy się przedawnia taki czyn?
    A może by mu tak zorganizować "przerwanie biegu przedawnienia?

    > wow! po 20 latach to se możesz... chyba tylko gwałtu dochodzić. Po za
    > tym facet powie że on to zrobił 20 lat temu inaczej niż jest teraz.
    Od lat '50/'60- obowiązuje Ustawa czy Rozporządzenie które zabrania
    stosowanie pękniętych rur.

    > widocznie ktoś musiał poprawiać.
    "Poprawiał" sam " miszcz", są świadkowie.

    > Kolejna sprawa. kto to odebrał?
    "Miszcz" ponoć "załatwiał wszystko".
    Nie wiem czy był ktoś z "gazowni".

    Jest możliwe wydobycie z "gazowni", kopi dokumentu pokontrolnego?

    > budynku wielorodzinnym powinniście mieć zarządce który się na tych
    > sprawach zna. może jego pozwać za niedopatrzenie?
    Budynek prywatny, jedno/dwu rodzinny, tzw klocek z lat '80, na wsi.

    > No chyba ze to starszy
    > facet był, i kopną w kalendarz w międzyczasie.

    Młody gość. Co ciekawe jeden z jego ekipy obecnie jest... policjantem
    i sam z kolegą (nie z "miszczem") te rury wyginał.

    > ja zapytam inaczej. kim był geniusz który we własnym mieszkaniu zlecił
    > zakładanie takich rur?

    Starszy człowiek, który zamówił ekipę, a gość miał uprawnienia i zostawił
    swoja pieczątkę na dokumentacji "junkersa", którego zresztą montował.

    A jak Ty geniuszu odróżnisz rurę ze szwem (czarną) od rury ciągnionej?
    Zdradź nam tę tajemnicę. I wytłumacz to tak jakbyś to tłumaczył swojej
    babci. Bo ktoś kiedyś powiedział, że jeśli czegoś nie potrafimy wytłumaczyć
    swojej babci, to sami tego nie rozumiemy.