  • 81. Data: 2017-05-13 21:29:43
    Temat: Re: Instalacja odgromowa Uziomy
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 13 maja 2017 21:10:27 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > https://www.ultratools.com/tools/geoIp
    > https://www.adres-ip.pl/geolokalizacja.html
    Kliknij w te linki jak już je zapodałeś.

  • 82. Data: 2017-05-14 07:12:13
    Od: "Uzytkownik" <p...@x...wp.pl>

    Kris wrote:

    > Kliknij w te linki jak już je zapodałeś.

    LOL, Dziadziuś nie może sobie trafić?
    Nie przejmuj się tym, podobno tak to jest w Twoim starczym wieku.

  • 83. Data: 2017-05-14 10:54:00
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu sobota, 13 maja 2017 15:52:21 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > No wlasnie, a co powiesz na to;
    > Moj majster przekonuje mnie na wszelkie sposoby aby bednarki nie ukladac, a
    > wrecz nie robić inst. odgromowej, a argument jest taki, że wszystcy dookola
    > teraz nie robia instalacji odgromowej. Faktycznie patrze na osiedle domów (z
    > 20) i na wiekszosci nie ma odgromowki.

    tu jest o ogdromówce
    http://www.redinpe.com/attachments/strony/strony_12.
    pdf

    w skrócie: nie zawsze ochrona odgromowa jest wymagana, jesli nie jest (a to powinno
    byc w projekcie, elektryk to liczy - a jak mu sie nie chce liczyc to wpisuje ze
    ochrona ma być :) ) to trudno sie kopac z koniem, nie chce inwestor to nie.

    Natomiast na uziom fundamentowy to raczej powinno sie klienta namówic, zwłaszcza ze
    wychodzi prawie za darmo.

    > Teraz troche z innej beczki;
    > Mam jeszcze jeden 'strup na glowie', a mianowicie, majster (ten sam)
    > przekonuje mnie aby nie zakladac foli kubelkowej do izolacji pionowej i
    > ocieplenia fundamentów (sciana fundamentowa / preparat izolujacy / styrodur
    > 10cm / folia kubelkowa) a tylko zatynkowac i przykryc gruntem. Ponoć (w/g
    > majstra) pod folia kubelkowa jest zbiorowisko wody i cokól fundamentu jest
    > zawsze w wodzie - przez ta folie kubelkowa.

    najlepiej byłoby goscia wrzucic albo bardzo twardo postawic sprawe ze bedzie robił to
    co mu sie kaze, niezależnie od jego durnych pomysłów.

    b.

  • 84. Data: 2017-05-14 15:22:23
    Od: "Uzytkownik" <p...@x...wp.pl>

    Budyń wrote:

> [...]
    >
    > najlepiej byłoby goscia wrzucic albo bardzo twardo postawic sprawe ze
    > bedzie robił to co mu sie kaze, niezależnie od jego durnych pomysłów.

    Dzięki Budyń, Twoje porady są bezcenne. Oczywiście zastosuje rozwiązanie
    takie jakie Ty i Kiki tu opisujecie na tej grupie.

    Ps.Czuję się tu jak stary bywalec, od około dwóch lat przygtowuje sie do
    budowy domu i dlatego też czytam tą grupe od ponad dwóch lat w tym Wasze
    (Twoje i KiKi-ego) cenne wypowiedzi.

    Pozdrawiam.

  • 85. Data: 2017-05-14 15:51:46
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu niedziela, 14 maja 2017 15:22:24 UTC+2 użytkownik Uzytkownik napisał:

> [...]
    >
    > Ps.Czuję się tu jak stary bywalec, od około dwóch lat przygtowuje sie do
    > budowy domu i dlatego też czytam tą grupe od ponad dwóch lat w tym Wasze

    ty tu nie kadź bo od tego to mam ksiedza na parafii (tylko wyskakuj z flaszki) hehehe

    i ustaw se jakiegos nicka orginalnego, bo uzytkownika co najmniej jednego juz mamy.

    b.

  • 86. Data: 2017-05-14 16:07:48
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 14.05.2017 15:22, Uzytkownik wrote:

    > Ps.Czuję się tu jak stary bywalec, od około dwóch lat przygtowuje sie do
    > budowy domu i dlatego też czytam tą grupe od ponad dwóch lat w tym Wasze
    > (Twoje i KiKi-ego) cenne wypowiedzi.

    bardzo nam miło :-)
    Moja wiedza pochodzi z własnych doświadczeń.

  • 87. Data: 2017-05-14 16:08:36
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 14.05.2017 15:51, Budyń wrote:

    > ty tu nie kadź bo od tego to mam ksiedza na parafii (tylko wyskakuj z flaszki)
    hehehe

    > i ustaw se jakiegos nicka orginalnego, bo uzytkownika co najmniej jednego juz mamy.

    i foty niech daje hehe