  • Data: 2014-12-18 14:00:47
    Temat: Re: Internet w drodze
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-18 o 11:15, Adam pisze:

    > Antyk :) Mapa w wersji papierowej nie pokaze Ci aktualnego ruchu i korkow,
    > nie zaproponuje najszybszej drogi, a jak na aktualnie wybranej trasie zrobi
    > sie korek - nie zaproponuje alternatywnej :) Nawet zwykly "stacjonarny" GPS
    > jest do niczego. Tylko google maps :-)

    Google Maps, a zwłaszcza jej nawigacja jest do bani.
    Trasy wyznaczane przez wszelkie GPSy też nie raz pozostawiały wiele do
    życzenia lub wręcz były z kapelusza wzięte. Wyznaczanie tej najszybszej
    i omijającej korki też testowałem nie raz na różnych nawigacjach w
    terenie bardzo dobrze mi znanym i praktycznie zawsze to były trasy
    zupełnie nie trafione i nijak mające się do wiedzy "z życia" i
    umiejętności kluczenia po mniejszych uliczkach albo czasem stosowania
    pewnych tricków w celu ominięcia drażliwych fragmentów (np. zakaz skrętu
    w lewo/nawracania, to skręcasz w prawo, nawracasz przy najbliższej
    okazji i wracasz na krzyżówkę skręcając już legalnie w lewo czy też
    jadąc prosto w zależności od potrzeby).
    I tak jak to ostatnie, to już wyższa szkoła jazdy i żaden GPS pewnie
    tego umieć nigdy nie będzie, tak już opcja wybierania trasy po jakichś
    uliczkach, jak najbardziej powinna być normą w przypadku wybierania
    profilu omijającego korki, a zazwyczaj niestety tak nie jest.

    Z całym szacunkiem, ale stanąłbym wręcz w szranki na jakiejś trasie
    ja+mapa kontra ktoś z GPSem. I twierdzę, że wcale niekoniecznie byłbym
    od razu na przegranej pozycji. Czasem mapa jest IMHO niezastąpiona i
    żaden GPS czy inne internety w tym nie pomogą.

    Pzdr

    --
    /__/_* /