  • 131. Data: 2014-03-11 08:27:23
    Temat: Re: Jak budować nowe domy na wypadek wojny?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 10.03.2014 16:13, Adam pisze:

    > ZUS mi wzrosl z ~400 do 1000 pln. Ukradli

    Wzrósł bo...?

    Nie przypominam sobie wzrostu składek o 150% w ostatnich latach.

    > mi polowe tego co odkladalem przez wiele lat w OFE.

    Ukradli? To i tak były wirtualne pieniądze - i patrząc na przykład z USA
    - bardzo niepewne.

  • 132. Data: 2014-03-11 08:34:22
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości
    > No ale cóż - "liberalny konserwatysta" to wg mnie podobny oksymoron jak
    > "racjonalna religia" ;)

    Liberalny odnosi sie do poglądów gospodarczych a konserwatysta do moralnych.
    A co do racjonalnej religii -jestem gotowy bronic katolicyzmu, na poziomie
    argumentów logicznych i racjonalnych - chcesz podyskutowac załóż nowe wątek
    :)

    b.

  • 133. Data: 2014-03-11 09:39:36
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 10 Mar 2014 10:13:55 -0700 osobnik zwany Adam napisał:

    > No dobrze - a partia gowina? Znasz program?

    jak chcesz mieć państwo wyznaniowe to przeprowadź się do Watykanu

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 134. Data: 2014-03-11 09:40:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 10 Mar 2014 20:26:40 +0100 osobnik zwany Budyń napisał:

    > Użytkownik "Lisciasty" <l...@p...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > ja nie mowie o jednym czy drugim szczególe -mówie ze wegry postanowiły
    > dbac o własny a nie europejski interes. Zobaczymy jak im pójdzie, na
    > razie wyglada to nieźle.

    super nieźle. Wszystko co mieli oddali ruskim, a obligacje mają najdroższe
    w regionie bo nikt nie chce ich kupować a kasy brak. Piękna perspektywa

  • 135. Data: 2014-03-11 10:10:17
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > jak chcesz mieć państwo wyznaniowe to przeprowadź się do Watykanu

    macie fobie o tym panstwie wyznaniowym - w tym kraju najbezpieczniejsza
    rzecz na swiecie to opluc i szkalowac katolików. Spróbuj tak podskoczyc
    islamistom w arabii, (ba, w anglii...) Do chwili wyroku (bądz bardziej
    nieformalnych dzialan w anglii) szybko sie dowiesz co to znaczy panstwo
    wyznaniowe.

    b.

  • 136. Data: 2014-03-11 10:23:37
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 11 Mar 2014 10:10:17 +0100 osobnik zwany Budyń napisał:

> [...]
    > islamistom w arabii, (ba, w anglii...) Do chwili wyroku (bądz bardziej
    > nieformalnych dzialan w anglii) szybko sie dowiesz co to znaczy panstwo

    masz fobię na pounkcie islamistów. Katolstwo niczym sie nie różni.

  • 137. Data: 2014-03-11 10:37:49
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 11.03.2014 10:23, masti pisze:

    > masz fobię na pounkcie islamistów. Katolstwo niczym sie nie różni.

    No, tak daleko bym się nie posunął. Kilkaset lat temu może i miałbyś
    rację, ale obecnie możesz zrobić karykaturę jakiegoś katolickiego guru i
    najwyżej jakiś moher się oburzy.

    A co się stało po paru karykaturach Mahometa (czy jak się go pisze)?

    Swoją drogą w odpowiedzi na histerię tych dzikusów w internecie ruszyła
    kampania "każdy rysuje Mahometa" i powstało kilkanaście tysięcy
    karykatur - jedyną reakcją było odcięcie internetu w Pakistanie ;)

  • 138. Data: 2014-03-11 10:40:17
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-03-11 10:23, masti pisze:

    > masz fobię na pounkcie islamistów. Katolstwo niczym sie nie różni.

    Przesadzasz z dziwna nienawiscia.
    Jak pamietam nie katlicy wydali wyrok za tlumaczenie koranu.

    Pozdro.. TK

  • 139. Data: 2014-03-11 11:14:22
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-03-10 14:03, Budyń pisze:

    > Matematyka wskazuje ze aby pogonic postubeków od władzy trzeba oddac
    > glos na pis. Trudno...

    Budyn nie trac glosu:-))

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/sondaz-homo-homini-dl
    a-rz-po-odrabia-straty-do-pis/4pbzz

    Pozdro.. TK

  • 140. Data: 2014-03-11 11:20:14
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Maniek4" <r...@s...won> napisał w wiadomości

    > Budyn nie trac glosu:-))
    >
    > http://wiadomosci.onet.pl/kraj/sondaz-homo-homini-dl
    a-rz-po-odrabia-straty-do-pis/4pbzz

    a ja nie mam zamiaru głosowac na korwina, wiec tu nic sie nie zmienia.
    Natomiast w takiej sytuacji to głosowania adama na niego zaczyna miec sens.

    b.