  • Data: 2018-04-27 00:36:57
    Temat: Re: Jaka roślinna okrywowa
    Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kris <k...@g...com> wrote:
    > Mam ok 6m2 powierzchni na której chciałbym posadzić jakaś rośline która by to
    okryła
    > Miejsce nasłonecznione tylko wczesnie rano, później do wieczora w cieniu domu
    > Co polecacie tam posadzić?

    http://blogwogrodzie.pl/2014/04/rosliny-okrywowe-do-
    cienia/

    Osobiście - polecam różaneczniki. Sama mam kilka - radość dla oczu.
    Zimozielone liście, pokładające się dolne gałęzie, wiosną i do pocz.
    czerwca piękne kwiaty. Tyle, że lubią kwaśną ziemię, miękką wodę i dostatek
    wigoci.

    Na 6 m2 zmieszcza się najwyzej dwa, to i tak docelowo bedzie tłok. Polecam
    odmianę Katawbijski - bardziej odporna na mroźne zimy i gorsze warunki w
    ogóle.
    Jeżeli zdecydujesz się na różaneczniki, służę pomocą merytoryczną przed i
    po posadzeniu.

    --
    XL