  • 11. Data: 2015-11-06 09:21:41
    Temat: Re: Jaki agregat prądotwórczy radzicie?
    Od: adam <a...@w...pl>

    > Balsam dla moich oczu.

    Ty znowu chcesz dyskusję sprowadzić na temat o wyższości Świąt
    Wielkanocnych. Załóż swoją grupę i tam dyskutuj do końca świata.

  • 12. Data: 2015-11-06 11:55:55
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    > Balsam dla moich oczu.

    Nie wiedziałem, że działka = dom...

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 13. Data: 2015-11-06 23:04:11
    Od: Jan Drawski <d...@o...pl>

    W dniu 2015-11-06 o 07:53, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Jan Drawski" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Ale orientujesz się, że silniki elektryczne potrafią pociągnąć 10x prąd
    > znamionowy w momencie rozruchu?

    Tu nie chodziło tylko o rozruch. Jak już się nawet rozkręciła to miałem
    wrażenie, że obroty ma mniejsze niż podczas podłączenia do sieci. Po
    rozkręceniu, ustabilizowaniu obrotów miała mało mocy.

    Jan Drawski

  • 14. Data: 2015-11-10 20:50:01
    Od: Frez <f...@g...com>

    W dniu 2015-11-06 o 01:17, Jan Drawski pisze:

> [...]
    > obciążeniu. Na szczęście padł w nim szybko silnik i udało mi się za
    > niego kasę wycofać. Potem dogadałem się z sąsiadami, którzy mieli prąd z
    A co z sinusem?

  • 15. Data: 2015-11-10 22:51:14
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 10 listopada 2015 20:50:47 UTC+1 użytkownik Rentier napisał:
    > A co z sinusem?

    Zwykle go nie widać, ale pojawia się na oscyloskopie ;)

    L.