  • 671. Data: 2014-07-14 13:42:54
    Temat: Re: Jezioro
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-14 13:34, masti pisze:

    > no patrz Pan. To reklamy podpisały Konkordat i wymuszają zmiany w prawie
    > oparte na światopoglądzie? Podasz przyklad?

    Hehe, wiedzialem...

  • 672. Data: 2014-07-14 13:46:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 14 Jul 2014 13:42:54 +0200 osobnik zwany Maniek4
    napisał:

    > Hehe, wiedzialem...

    pa, pa. Też wiedziałem, że będziesz tak próbował manipulować.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 673. Data: 2014-07-14 13:46:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.07.2014 13:37, Maniek4 pisze:

    > Wiesz moze ile kosztuje publikacja sprostowania w mediach?

    Nie rozumiesz? Nie mam ochoty odpowiadać na twoje dziamgoty, kundlu!

    *plonk*

  • 674. Data: 2014-07-14 13:57:59
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > tylko i wyłącznie teoretyczny wybór. Bo jak widać w praktyce lekarze nie
    > informują pacjentów "u mnie się nie da" tylko ich zwodzą.

    3631,.html
    > "Wedle danych Ministerstwa Zdrowia w całym 2013 r. w niemal 300 polskich
    > szpitalach były tylko dwa potwierdzone przypadki powołania się przez
    > lekarzy na klauzulę sumienia"

    Nie nadążam za tą argumentacją. Przez lata lekarze robili co chcieli i nikt
    nigdy nie wiedział czy lekarz mu odmówił bo takie były zalecenia medyczne
    czy dlatego że nie chciał czegoś robić. Niedawno lekarze coś podpisali i to
    _opublikowali_ tak że teraz każdy może sobie sprawdzić lekarza do którego
    się wybiera czy jest na liście czy nie.

    I od tego momentu zaczęła medialna gorączka. Czyli klasycznie po polsku -
    było źle (całkowity brak informacji) była cisza jest lepiej (dostępna
    informacja) zaczęła się nagonka.

    I uprzedzając nie twierdzę że jest idealnie albo bardzo dobrze, ale jest
    lepiej.

    > co ciekawe lekarze, którzy podpisali "deklarację wiary" wstydzą się
    > jawnie poinformować pacjentów np. przez powieszenie tabliczki z
    > informacją.

    A dlaczego to właśnie oni mieliby wieszać tabliczki a nie Ci którzy niczego
    nie podpisywali? Przepis powinien być jednakowy dla _wszystkich_. Skoro jest
    obowiązek by w sklepach wisiały cenniki, produkty miały etykiety itd. To
    może warto wprowadzić przepis by _każdy_ lekarz miał przed drzwiami wypisaną
    listę zabiegów/lekarstw które przepisuje i tych których nie przepisuje.

    Ja np. chciałbym wiedzieć czy lekarz do którego idę przepisuje lekarstwa czy
    homeoterapię. No i czy przepisuje najtańsze zamienniki czy też najdroższe,
    bo dostał "prezent".

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 675. Data: 2014-07-14 14:10:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 14 Jul 2014 13:57:59 +0200 osobnik zwany Ergie napisał:

> [...]
    > podpisali i to _opublikowali_ tak że teraz każdy może sobie sprawdzić
    > lekarza do którego się wybiera czy jest na liście czy nie.

    wskażesz oficjalną listę tych lekarzy?

> [...]
    > lekarz miał przed drzwiami wypisaną listę zabiegów/lekarstw które
    > przepisuje i tych których nie przepisuje.

    nie widzę problemu. Z dokładnością do tego, że jeśli lekarz nie wykonuje
    pełnej listy zabiegów objetych kontraktem NFZ to nie powinien takiego
    kontraktu mieć. A w wypadku tych, którzy już go mają NFZ powinien
    kontrakt rozwiązać z winy wykonawcy. Tak samo rozumiem, że jeśli lekarz w
    szpitalu nie realizuje wszystkich zadań to dyrektor pokaże mu, że może
    swoje cele biznesowe realizować we własnej praktyce.

    > Ja np. chciałbym wiedzieć czy lekarz do którego idę przepisuje lekarstwa
    > czy homeoterapię. No i czy przepisuje najtańsze zamienniki czy też
    > najdroższe, bo dostał "prezent".

    ależ proszę bardzo. Jestem za.

  • 676. Data: 2014-07-14 14:11:50
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > ROTFL. Ty naprawdę wierzysz w to co piszesz?

    Założenie że ktokolwiek w watykanie śledzi wypowiedzi polskich księży jest
    idiotyczne. Nie jesteśmy pępkiem świata. To że nasze gazety rozdmuchują
    czyjeś wypowiedzi to nic nie znaczy. Nie wiem, ilu jest katolików na
    świecie, ale Polacy stanowią pewnie jakiś pojedynczy procent/procenty
    całości. W tej małej (w ogólnym rozrachunku) garstki jakiś procent głosi coś
    sprzecznego z nauka KK. Trzeba być idiota by na tej podstawie odgadywać jaka
    jest nauka całego KK.

    > aha. Czyli to atakowani przez Kościół sa winni temu, że nic nie robią.

    Nie rozumiem tej pokrętnej logiki.

    Kościół (wspólnota) nikogo nie atakuje. Atakować mogą _jednostki_ i
    oczywiście te jednostki powinny zostać ukarane. Bierność wobec tych
    jednostek jest zła. Tak samo jak bierność wobec jakiegokolwiek innego zła
    też jest zła.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 677. Data: 2014-07-14 14:23:53
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 14 lipca 2014 12:38:17 UTC+2 użytkownik masti napisał:

> [...]
    >
    > mst <at> gazeta <.> pl
    >
    > "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
    >
    > -Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett

    Z reklamami w tv jest jeden myk. Reklamowane są istniejące produkty. Głównym
    produktem wszystkich religii jest wycieczka w zaświaty. Pokoje mają być maksymalnie
    dwuosobowe, doborowe towarzystwo, szwedzki stół. Przez wiele tysięcy lat każda próba
    uzyskania bliższych informacji kończyła się wcześniejszym wyjazdem na wieczne wczasy.
    A i dzisiaj są kraje w których podważenie super oferty dla mającego wątpliwości
    bardzo źle wróży. Istotą wszystkich religii jest robienie kasy poprzez zbieranie
    zaliczek na życie po śmierci. Oczywiście nie w celu zapłacenia za przyszłe atrakcje
    tylko żeby ponadnarodowe koncerny turystyczne się bogaciły a ich urzędnicy mieli
    przyszłe atrakcje za życia. W sumie należy się dziwić dlaczego Bamber Gold było złe
    bo obiecywało za kasę lepsze życie a kościół jest dobry chociaż nikt nigdy nie wrócił
    z zaświatów i nie potwierdził informacji że nie został oszukany i jest zadowolony.
    Gdzie do kurwy nędzy jest federacja konsumentów, o prokuraturze przez grzeczność nie
    wspomnę.

  • 678. Data: 2014-07-14 14:24:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 14 Jul 2014 14:11:50 +0200 osobnik zwany Ergie napisał:

> [...]
    > oczywiście te jednostki powinny zostać ukarane. Bierność wobec tych
    > jednostek jest zła. Tak samo jak bierność wobec jakiegokolwiek innego

    sorry, ale kręcisz. Próba wybielenia organizacji poprzez udawanie, ze jej
    hierarchowie nie wypowiadają sie w imieniu jest słabiutką próbą
    manipulacji. Do tego dziwnym trafem Ci sami hierarchowie i instytucje
    błyskawicznie uciszają księży głoszących odmienne poglądy i latami nie
    reagują na wypowiedzi tych, którzy głoszą nienawiść.

  • 679. Data: 2014-07-14 14:35:29
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" napisał w wiadomości grup

    > Podawałem wielokrotnie, kłamco.

    Nie nie podałeś. Najpierw wiłeś się jak wąż, później zmieniłeś zdanie ale
    nie przyznałeś do błędu.

    > To jest totalny bełkot powstały z wydestylowanej hipokryzji. "Nie
    > dyskryminujemy Murzynów - tylko potępiamy ich jawną ciemność".

    ROTFL. Humanizm hipokryzją :-)

    Potępianie czynu nie osoby to domena nie tylko katolików, ale wielu religii
    i filozofii w tym humanizmu. Nie rozumiem jak można być tak ślepo
    zaprogramowanym na anty-katolicyzm aby wszystko się kojarzyło z ich nauką.
    Jak kiedyś dojrzejesz i będziesz miał dzieci to może usłyszysz że właśnie
    taka jest podstawowa zasada wychowywania: Jak dziecko robi coś złego to
    zawsze należy potępiać czyn a nie dziecko. Czyli (w skrócie) mówić "jesteś
    dobry ale postąpiłeś źle", a nie "jesteś niedobry bo postąpiłeś źle".

    > Swoją droga po raz kolejny się zdradzasz jako jeden z
    > fundamentalistycznych apologetów, a nie jako strona rzekomo neutralna.

    ROTFL - nie trzeba być katolikiem by wykazać błędy w Twoim pojmowaniu
    doktryny katolickiej, bo są one tak podstawowe że dostrzegłoby je nawet
    dziecko.

    > Jesteś kłamcą i manipulantem z objawami szkolenia katolicką przez
    > Kongregację Nauki Wiary (czyli Świętą Inkwizycję czyli katolicką

    O, i jednak doczekałem się. Argumenty się skończyły, bełkot się skończył
    zaczęły się wyzwiska, jeszcze chwila i nastanie cisza :-)

    > bezpiekę) - stosujesz wszystkie ich wykręty, manipulacje, próby zmyłek
    > oraz odwracania uwagi.

    > Kto ma choć trochę rozumu przejrzy twoje do bólu naciągane definicje
    > rodziny i miłości,

    Nie "moje" ale _słownikowe_.

    > Tutaj: *plonk*

    Już? Spodziewałem się najpierw kilku postów wyzwisk.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 680. Data: 2014-07-14 14:37:40
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-07-14 14:24, masti pisze:

> [...]
    > błyskawicznie uciszają księży głoszących odmienne poglądy i latami nie
    > reagują na wypowiedzi tych, którzy głoszą nienawiść.

    Kosciol tez jest podzielony. Przyklad to Radio Maryja. Nie wszystkim sie
    podoba, a ciagle jest.

    Pozdro.. TK