  • 11. Data: 2011-04-23 15:20:02
    Temat: Re: KRET
    Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu>

    Użytkownik "capitan" <c...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:ioug7e$e0f$3@news.net.icm.edu.pl...

    > Użytkownik "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> napisał w wiadomości

    > A czy może przemarzła?

    Nornice ja zapewne podgryzły.
    ;-)
    skryba

  • 12. Data: 2011-04-28 23:28:48
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Po wypróbowaniu w roku ubiegłym różnych wynalazków odstraszających,
    karbidu, spalin z kosiarki i motoroweru Simson oraz dwóch typów pułapek
    mój etatowy kret w tym roku wznowił działalność jeszcze jak ziemia była
    zamarznięta.
    Zakupiłem więc saletrę potasową (2 kg) i cukier puder (3 kg) i zrobiłem
    z tego mieszankę dymną 2:3 taką, jaką robiliśmy jako dzieci w celach
    zabawowo-poznawczych ;-)
    Po zużyciu połowy od tygodnia nie widzę działalności kreta.
    Będzie mi chyba smutno bez niego.
    Jacek
    PS
    uwaga na portki przy zapalaniu mieszanki, bo spaliłem sobie "prawie
    nowe" od dresu a'la Ferdek Kiepski

  • 13. Data: 2011-04-29 07:17:24
    Od: d...@d...dp.pl

    On Fri, 29 Apr 2011, Jacek wrote:

> [...]
    > PS
    > uwaga na portki przy zapalaniu mieszanki, bo spaliłem sobie "prawie nowe" od

    Witam.

    czy da się w podobny sposób uzyskać trujący gaz z siarki ogrodniczej?

    D.P.