  • Data: 2011-09-12 12:43:08
    Temat: Re: Kable za plytko
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Wrz, 12:47, Kadar <o...@g...com> wrote:

    > itd. Chociaż bym 1000 domów wybudował a nie będę umiał tego
    > wszystkiego, to przyjdzie pan kazio i spieprzy a ja nawet o tym nie
    > będę wiedział.

    To nie bierz pana kazia tylko legalnie dzialajaca firme, ktora wystawi
    fakture vat i da gwarancje. Tylko licz sie z 2 x wyzszym kosztem
    uslugi niz "pana kazia". Pan kazio robi na lewo wiec ryzyko ze
    spieprzy usluge bierzesz na barki swojego sknerstwa :) Uczyc i
    egzaminowac bys chcial za publiczne pieniadze ale usluge miec
    najlepiej w cenie pana kazia ? :) Tak sie nie da kolego.
    pozdr.

    --
    Adam