  • Data: 2011-09-13 13:53:58
    Temat: Re: Kable za plytko
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To nie bierz pana kazia tylko legalnie dzialajaca firme, ktora wystawi
    > fakture vat i da gwarancje. Tylko licz sie z 2 x wyzszym kosztem
    > uslugi niz "pana kazia". Pan kazio robi na lewo wiec ryzyko ze
    > spieprzy usluge bierzesz na barki swojego sknerstwa :) Uczyc i
    > egzaminowac bys chcial za publiczne pieniadze ale usluge miec
    > najlepiej w cenie pana kazia ? :) Tak sie nie da  kolego.
    > pozdr.
    > Adam

    Mit. Kolejny mit regularnie powracajacy na tej grupie. ...chcesz mieć
    dobrze weź firmę, która wystawi ci VAT... a ja dodam i ciebie do
    wiatru.
    Kolego na każdą duperele w tym mieszkaniu mam fakturę i to z vatem.
    Robiłem niektóre rzeczy 2 razy i płaciłem za nie 2 razy, też z vatem.
    Hydraulik - knot totalny, tak spartolona robota mogłaby byc tylko
    przykładem totalnego lenistwa a może głupoty.
    Elektryk - byłem zadowolony ale zaczynają wychodzić coraz to nowe
    sprawy.
    Murarze - najpierw wystawli f. vat a potem ich pogoniłem bo koszty
    napraw zaczęły byc wyższe niż sama robocizna.
    Wiecej nie chce mi sie pisac.
    Przychodził następny pan kazio z f. vat i zapewnieniem jaką to wielka
    firmą on nie jest i sprowadzał kolejnych poparańców, których trezeba
    było tak samo pilnować.
    Na każdą rzecz mam fakturę vat od wylewek, kafelków, malowania
    elektryki, nawet od podwieszenia sedesu.
    Co z tego wynika - NIC. zapłaciłem 2 razy tyle ile zapłaciłbym panu
    kaziowi bez faktur i tez byłoby tak samo.
    gdybym ich ścigał i poprawiał, do dzisiaj bym tego nie skończył.
    Wiem jestem dla budowlańców ten frajer co płaci a potem odpuszcza im
    ale przede wszystkim jestem modelowym przykładem,że mit fachowców z
    fakturami jest tylko mitem.

    KADAR