  • 1. Data: 2012-10-16 07:01:09
    Temat: Kermi, Purmo czy Radson???
    Od: "arek" <n...@m...pl>

    Które grzejniki wybrać?
    Czytałem gdzieś, że to podobne produkty, że co roku ktoryś (inny) wypada
    taniej, więc bierze się najtańszy. Radsony mają inne wymiary, a w kartach
    zdaje się inną temperaturę, wiec nie bardzo idzie ich porównać z Kermi i
    Purmo. Mój instalator namawia na Kermi, bo "mają lepsze niż Purmo uchwyty"
    (znaczy są łatwiejsze do zamontowania w ścianie z MAX-ów - podobno). A z
    kolei cenowo Kermi v22 - Purmo CV22 - Radson INT22 dla grzejnika stalowego,
    dwupłytowego, 600x1400(1350) wychodzi np. (hurtowniagrzejnikow.pl)
    550-460-640zł
    Kermi wychodzi drogo (w porównaniu z Purmo) a ma tylko 5 lat gwarancji
    (Diamond 10 lat)
    Co polecacie?

  • 2. Data: 2012-10-16 07:18:52
    Temat: Re: Kermi, Purmo czy Radson???
    Od: "arek" <n...@m...pl>

    Użytkownik "arek" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Które grzejniki wybrać?

    PS Jest zwrot Vat na grzejniki?

  • 3. Data: 2012-10-16 10:36:06
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "arek" napisał w wiadomości grup

    > Kermi wychodzi drogo (w porównaniu z Purmo) a ma tylko 5 lat gwarancji

    Mi wyszło sporo taniej.

    > Co polecacie?

    Kermi z www.tukado.pl - a co mi tam zareklamuję bo sporo u nich
    zaoszczędziłem :-)

    Mam kilkanaście białych płytowych Kermi i wyglądają idealnie. Bardzo mi się
    ich lakier podoba jest biały, a przy tym nie świeci się jak psu jajca. No i
    w komplecie były bardzo dobre kotwy tak, że nie martwię się co się stanie
    gdy któreś dziecię zechce po takim grzejniku się wspinać pod moją
    nieobecność.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 4. Data: 2012-10-18 13:04:16
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > No i w komplecie były bardzo dobre kotwy tak, że nie martwię się co się
    > stanie gdy któreś dziecię zechce po takim grzejniku się wspinać pod moją

    Mam u siebie PURMO
    montowałem je przewiercająć się na wylot przez pustak, testowane można
    chodzić po nich :)
    Ładniejsze są Kermi a czy lepsze to nie wypowiem się, niby lepiej ciepło
    oddają
    na przedniej części, u siebie i tak od ściany dawałem piankę za grzejnikami
    z folią alu.

    pozdrawiam
    AT

  • 5. Data: 2012-10-28 20:38:29
    Od: "Jackare" <1...@t...com.pl>

    Użytkownik "arek" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    > Kermi wychodzi drogo (w porównaniu z Purmo) a ma tylko 5 lat gwarancji
    > (Diamond 10 lat)
    > Co polecacie?

    tylko Henrad :)