  • 11. Data: 2010-09-04 19:59:57
    Temat: Re: Klimatyzacja i problemy
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 04-09-2010 o 12:35:47 PcmOL <...@...net> napisał(a):

    > "janusz_kk1" <j...@o...pl> wrote in message

    > Weź jakiegoś innego fachowca od klim czy ci gaz nie ucieka, bo efekt
    > powolnej
    > ucieczki gazu jest taki że pompa coraz dłużej pracuje i klima coraz
    > mocniej
    > mrozi, w skrajnym przypadku w jednostce w pomieszczeniu lód blokuje
    > wentylator
    >
    > Aha. Czyli klima bez gazu osiąga zero absolutne.
    Nie, wcześniej zamarznie.

    > Cuś wątpię.
    To się ucz, bo na razie pierdołý piszesz.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 12. Data: 2010-09-07 18:18:49
    Od: "Nagash" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PcmOL" <...@...net> napisał w wiadomości
    [.......]
    > Aha. Czyli klima bez gazu osiąga zero absolutne. Cuś wątpię.

    Klima z mniejszą ilością gazu albo z wilgocią w obiegu może obladzać
    skraplacz a pomieszczenie nie będzie chłodzone. Klima bez gazu kompletnie
    nie będzie chłodzić sprężarki a ta jeżeli nie ma zabezpieczenia to
    zwyczajnie się spali.