  • Data: 2019-09-06 12:15:39
    Temat: Re: Kołkowanie baaaardzo grubego styropianu
    Od: nadir <n...@h...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-09-05 o 22:10, Jakub Rakus pisze:
    > Jak przykołkować bardzo grubą (powyżej 40 cm, maksymalnie do 70 cm)
    > warstwę styropianu? Są w ogóle do tego kołki dostępne w sprzedaży
    > (najdłuższe widziałem 45 cm), czy jakoś inaczej takie warstwy się montuje?

    A zdradzisz nam co to za projekt, że aż 40-70cm styropianu dajesz?
    Bo nawet jak znajdziesz kołki do styro 70cm, to jak wyobrażasz sobie
    zakotwienie tego w murze, standardowa grubość ściany pod styro to 24cm,
    nie wiem czy w tych 24 centymetrach utrzyma siebie i styropian kołek o
    długości 94cm? Musiałby też być odpowiednio grubszy.