  • Data: 2018-01-13 12:43:52
    Temat: Re: Kontener morski jako zaplecze budowy
    Od: ToMasz <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.01.2018 o 17:35, Tomasz pisze:
    > Przy budowie nowego domu chcę wykorzystać
    > kontener morski 40'DV jako zaplecze budowy.
    > Posadowienie na bloczkach betonowych czyli nie związane z podłożem.
    > o wymiarach :
    > Długość     12,03
    > Szerokość   2,35
    > Wysokość   2,39
    > Czyli około 28 m2 powierzchni.
    >
    > Moje pytanie brzmi, czy mogę ten kontener, nie naruszając prawa,
    > pozostawić na działce na stałe, po zakończeniu budowy?
    >
    > --
    > Tomasz
    raczej tak, ale zwracam uwagę, że ostatnio była dyskutowana możliwość
    przerobienia kilku złączonych kontenerów na mieszkanie. Któryś z kolegów
    liczył że taniej wyjdzie klasyczna budowa niż zakup używanych
    kontenerów. Tobie wychodzą inne wyliczenia? Czy po prostu kontener masz
    już, i nie wiesz co z nim zrobić?

    ToMasz