  • 31. Data: 2017-10-06 17:11:54
    Temat: Re: Kontenet morski
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Nie trzeba po przecieciu nic wzmacniac. Na skladowskach kontenerow kilkanascie stoi
    jeden na drugim i ten pierwszy plaski sie nie robi.

  • 32. Data: 2017-10-06 21:24:18
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

    > jakbyś znalazł gdzieś ofertę na taki kontener - daj znać proszę. wikipedia
    > nie słyszała o takich kontenerach.
    >
    > A jeśli już rozmawiamy o gotowych projektach, to ja bym łączył kontenery
    > po dłuższym boku i wycinał wspólna ścianę, a w jej miejsce dawał
    > wzmocnienie pionowe i ścianę prostopadłą z G-K. Wtedy nawet z ociepleniem
    > wewnętrznym masz ponad 4 metry na... pół długości, czyli niecałe 3,
    > niecałe 4.5 i niecałe 6m ToMasz

    Wystarczy poszukać na allegro i masz linka:
    http://allegro.pl/0-vat-kontener-morski-podwyzszany-
    40hc-wyprzedaz-i6984852486.html
    Kontener 12m podwyższony (2,7m) za 5,5 tysia.

    W sumie to można się bawić w łączenie bokami, ale nie wiadomo jak to
    konstrukcję nosną osłabi

  • 33. Data: 2017-10-06 21:44:26
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

    > Zawistny sąsiad doniesie, urzędnik przyjdzie sprawdzić a jak nie
    > wpuscisz to przyjdzie w asyście policji. Potem ci dowali grzywnę czy
    > mandat lub za uporczywe niestosowanie się da cię do sądu. Żaden dostawca
    > mediów cię nie podłączy bez decyzji urzędu. To jest metoda tylko dla
    > twardzieli :) -- Jacek

    Ale co niby ma ten sąsiad donieść?
    A w asyście policji to może sobie przychodzić, niby na jakiej podstawie może
    się włamywać na prywatna posesję?
    Najpierw to ten urzędas musiał by mnie pisemnie powiadomomić o wizycie i
    uzyskać termin, ale skoro nie posiadał bym miejsca zamieszkania to nie miał
    by mnie jak zawiadommić, chyba że mozna się meldować na działce rolnej, ale
    chyba z tym problem?

    Ale niech będzie że wpada urzędas z ekipą GROMu na moją działkę, wyłamują
    kłudkę w bramie, zbliżają się do kontenera, wtedy mój burek jednemu
    GROMowcowi podgryza gardło i odgryza stopę urzędasowi, po czym zostaje
    zastrzelony z ręcznego działka kaliber 5,5mm, otaczaką kontener, wyłamują
    kłudkę i wchodzą do srodka i co dalej?
    Albo jestem, bo mam prawo przebywać na mojej działce, albo mnie nie ma i co?
    Mamy włamanie na działkę i do kontenera, dwa trupy i jeden ranny i kto za to
    beknie?

  • 34. Data: 2017-10-06 21:56:35
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

    > Żaden dostawca mediów cię nie podłączy bez decyzji urzędu.
    > To jest metoda tylko dla twardzieli :) Jacek

    Z mediów to konieczny był by tylko prąd, nie podłączą prądu do działki?

  • 35. Data: 2017-10-06 22:43:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 6 Oct 2017 21:44:26 +0200, Bob Budowniczy napisał(a):

    > Ale co niby ma ten sąsiad donieść?
    [-]

    Widzę że jesteś twardzielem :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 36. Data: 2017-10-06 22:51:04
    Od: "Bob Budowniczy" <P...@x...wp.pl>

    > [-]
    >
    > Widzę że jesteś twardzielem :) Jacek

    Lepiej odpowiedz na pytanie, co niby sąsiad miał by takiego doniść, że
    przebywam nielegalnie ma mojej prywatnej działce?

  • 37. Data: 2017-10-06 23:40:36
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu piątek, 6 października 2017 22:50:24 UTC+2 użytkownik Bob Budowniczy napisał:

    > Lepiej odpowiedz na pytanie, co niby sąsiad miał by takiego doniść, że
    > przebywam nielegalnie ma mojej prywatnej działce?

    ales sie napiął :) To sie nazywa uzytkowanie obiektu budowlanego bez stosownego
    zgłoszenia.

    b.

  • 38. Data: 2017-10-07 10:01:13
    Od: Tornad <w...@a...com>

    > Lepiej odpowiedz na pytanie, co niby sąsiad miał by takiego doniść, że
    > przebywam nielegalnie ma mojej prywatnej działce?

    Ciekawi mnie ile transport takiej paki na narzedzia na miejsce kosztuje?
    Pzdr
    T.

  • 39. Data: 2017-10-07 21:12:58
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-10-06 o 21:56, Bob Budowniczy pisze:

    > Z mediów to konieczny był by tylko prąd, nie podłączą prądu do działki?

    Enea podłączy wszędzie, byleby tylko dostęp był z drogi publicznej.
    U nas normą jest podłączanie prądu do lasu.

  • 40. Data: 2017-10-07 21:32:45
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu sobota, 7 października 2017 10:01:14 UTC+2 użytkownik Tornad napisał:

    > Ciekawi mnie ile transport takiej paki na narzedzia na miejsce kosztuje?
    > Pzdr
    Zadzwoń do pierwszego lepszego właściciela TIRa i powie Tobie ile za km
    Strzelam ze ok 3zł/km