    From: JanuszWo <j...@t...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Kosa spalinowa na 50 arów
    Date: Tue, 09 Feb 2016 21:08:03 +0100

    cef wrote:

    > Naprawdę sprzedawcy polecają na taką powierzchnię podkaszarki?
    > Ma to jakieś uzasadnienie ekonomiczne (poza zarobkiem sprzedawcy)?

    Dla mnie ma. Ponad 50 arów ziemi na stoku/zboczu. Nierówno. Stromo (na 50
    metrach wzrost wysokości o ponad 10 metrów). Traktorek musiałby być w
    wersji terenowej. Do tego pobocze gminnej drogi gruntowej i sąsiedzi już
    sugerują delikatnie, że "coś z tym trzeba zrobić". I nie szukam
    "podkaszarki" ale kosy. Kosy spalinowej. Prawdziwą (ręczną) nie umiem.
    Zwłaszcza drzewek i łopianów. Kocham tę ciszę wokół, ale chyba będę
    musiał ją zakłócić 3-4 razy w roku. A żeby to było szybko i sprawnie
    trzeba sprzętu, a nie zabawki. Tak teraz myślę. Skoryguj mnie, jeśli się
    mylę.
    Pozdrawiam - JanuszWo