  • 31. Data: 2017-03-03 22:07:34
    Temat: Re: Kotły z podajnikiem z marketów budowlanych.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 03 Mar 2017 20:50:23 +0100, Tomasz Gorbaczuk

    > Sęk w tym, że nie są. Niemcy są eko tylko w teorii. Twarde dane pokazują
    > co innego.

    Pokaż te "twarde dane" (tylko daruj sobie popierdółki o CO2, bo to jest
    najmniejszy problem zanieczyszczenia powietrza w odniesieniu do ludzi).

    Ja miałem (chyba) twardą daną ostatnio jak wracałem z Włoch. Włochy już
    wiadomo, że śmierdziało. Niemcy i Austria przejechane bez najmniejszego
    smrodu węgla czy drewna. Tylko przekroczyłem granicę w Jędrzychowicach i
    jakbym do palarni wszedł. Co chwilę zadyma, smród węgla na przemian z
    drewnem i tak do samej Wawy. Żyjemy w jednak cały czas w ciemnogrodzie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 32. Data: 2017-03-03 22:09:46
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 3 Mar 2017 12:48:37 -0800 (PST), Zenek Kapelinder

    > A jak sa wypluwane wysoko to sadzisz ze gdzies nie spadna?

    Co ma spaść, skoro 99% pyłów jest wyłapywane? Jeśli jakieś syfy dolecą, to
    w setkach, jak nie tysiącach, razy mniejszych stężeniach niż jak wylatuja z
    komina domowego.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 33. Data: 2017-03-03 22:18:06
    Od: ernst <e...@o...eu>

    W dniu 2017-03-02 o 18:26, Janusz pisze:
    > Mam to samo doświadczenie, jak robiłem płot to oglądałem siatki w casto
    > i ewidentnie były cieńsze i bardziej wiotkie, kupiłem u producenta,
    > z innymi towarami jest tam podobnie, wymuszają na producentach duże
    > upusty efektem tego jest gorsza jakość.

    Tak się właśnie domyślałem. To jak z Colą w Biedronce. 0,75, a wygląda
    na 1l ;)

  • 34. Data: 2017-03-03 22:22:28
    Od: ernst <e...@o...eu>

    W dniu 2017-03-02 o 12:28, Myjk pisze:
    > Ja bym wolał coś bezobsługowego, a drewno sprzedać niech ktoś inny
    > się truje i zmaga z obsłguą. No ale, jak kto woli...

    A, no właśnie, to już twoja sprawa ;)
    Ja na pewno nie będę ustawiał koło domu baniaka z gazem. W okolicy gdzie
    stawiam dom były trzy domy z syfiastymi zbiornikami gazu. Wyglądały jak
    PRL-owska stacja CPN. Już od roku nie widzę ani jednego.

  • 35. Data: 2017-03-03 22:25:56
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 marca 2017 22:18:01 UTC+1 użytkownik ernst napisał:

    > Tak się właśnie domyślałem. To jak z Colą w Biedronce. 0,75, a wygląda
    > na 1l ;)

    Akurat z napojami w Biedronce to jest odwrotnie.
    Cola w biedrze 1,25 litra wszędzie litr.
    Piwo puszkowe w biedronce w większość 0,65 litra a w innych sklepach 0,5 litra

  • 36. Data: 2017-03-03 22:30:42
    Od: ernst <e...@o...eu>

    W dniu 2017-03-03 o 22:25, Kris pisze:

    > Akurat z napojami w Biedronce to jest odwrotnie.
    > Cola w biedrze 1,25 litra wszędzie litr.
    > Piwo puszkowe w biedronce w większość 0,65 litra a w innych sklepach 0,5 litra

    To coś nie w temacie jestem :) Wstyd bo żona kierowniczką tam jest :)

  • 37. Data: 2017-03-03 22:34:56
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 3 Mar 2017 22:22:28 +0100, ernst

> [...]
    > stawiam dom były trzy domy z syfiastymi zbiornikami gazu. Wyglądały jak
    > PRL-owska stacja CPN. Już od roku nie widzę ani jednego.

    Ano moja, bo liczyć potrafię. Mam gaz pod działką, ale nie zamierzam
    podłączać, bo się to nie opłaca. Prąd mi w zupełności wystarczy.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 38. Data: 2017-03-03 22:44:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 3 marca 2017 22:30:37 UTC+1 użytkownik ernst napisał:
    > W dniu 2017-03-03 o 22:25, Kris pisze:

    > To coś nie w temacie jestem :) Wstyd bo żona kierowniczką tam jest :)

    Ale kurczak na paczce który pisze 0,9kg zważony na wadze przy kasie ważył 0,8kg(i to
    z opakowaniem miał mniej jak powinno być netto). Filet z piersi podobnie, tudzież
    kilka innych rzeczy które sprawdziłem.
    Nie sprawdzałem jeszcze czy piwa w puszce 0,65 jest faktycznie 0,65 a nie o,55np;)
    No i %%% nie weryfikowałem;)

  • 39. Data: 2017-03-03 23:37:46
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Akurat z napojami w Biedronce to jest odwrotnie.
    > Cola w biedrze 1,25 litra wszędzie litr.
    > Piwo puszkowe w biedronce w większość 0,65 litra a w innych sklepach 0,5 litra

    Jak znam życie to więcej wody będzie, więc zysk żaden.

    Pozdr
    Janusz

  • 40. Data: 2017-03-04 08:53:08
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2017 o 22:09 Myjk <m...@n...op.pl> pisze:

    > Co ma spaść, skoro 99% pyłów jest wyłapywane? Jeśli jakieś syfy dolecą,
    > w setkach, jak nie tysiącach, razy mniejszych stężeniach niż jak
    > wylatuja z
    > komina domowego.

    Tyle teoria, rzeczywistość jest taka:

    http://fakty.interia.pl/deutsche-welle/news-eksperyz
    a-elektrownie-weglowe-w-niemczech-emituja-do-atmosfe
    ,nId,1947757
    http://biznesalert.pl/niemieckie-elektrownie-weglowe
    -sa-najbrudniejsze-w-europie/
    http://staszekcyceron.salon24.pl/625878,niemcy-buduj
    a-26-nowych-elektrowni-weglowych-pani-kopacz

    A jak dane są nieodpowiednie to można zrobić tak:
    http://wgospodarce.pl/informacje/32514-polska-generu
    je-najwiecej-smogu-w-ue-niekoniecznie
    (może to fake, nic chciało mi się drążyć)

    TG