  • 1. Data: 2017-02-27 21:07:34
    Temat: bednarka a rura osłonowa studni
    Od: uciu <a...@g...com>

    Witam, czy bednarke z uziomu otokowego mogę połączyć ze stalową rurą osłonową studni
    głębionowej?
    Radził tak majster co studnie wiercił. Rura sięga 45m wgłąb ziemi.

    Pozdrawiam
    uciu

  • 2. Data: 2017-02-27 22:14:45
    Temat: Re: bednarka a rura osłonowa studni
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Witam, czy bednarke z uziomu otokowego mogę połączyć ze stalową rurą osłonową
    studni głębionowej?

    Masz rurę osłonową ze stali?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 3. Data: 2017-02-28 06:16:02
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 lutego 2017 22:14:47 UTC+1 użytkownik Mateusz Bogusz napisał:

    > Masz rurę osłonową ze stali?

    tak, rura osłonowa ze stali sięga 45m
    W niej jest rura plastikowa 48m z filtrem na dnie
    MIędzy rurami jest żwir.
    Studnia głęboka na ok 52m

    Wydaje mi sie ,że taki uziom byłby zajebisty:-) ale tylko mi się wydaje i wolałbym
    opinie elektryka:-)

    uciu

  • 4. Data: 2017-02-28 07:43:18
    Od: Andrzej S <a...@e...pl>

    W dniu 2017-02-28 06:16, uciu pisze:

    > tak, rura osłonowa ze stali sięga 45m
    > W niej jest rura plastikowa 48m z filtrem na dnie
    > MIędzy rurami jest żwir.
    > Studnia głęboka na ok 52m

    Studniarze nie dali rady wyciągnąć i zostawili w ziemi

    A S

  • 5. Data: 2017-02-28 08:24:22
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 27 lutego 2017 21:07:36 UTC+1 użytkownik uciu napisał:
    > Witam, czy bednarke z uziomu otokowego mogę połączyć ze stalową rurą osłonową
    studni głębionowej?
    > Radził tak majster co studnie wiercił. Rura sięga 45m wgłąb ziemi.

    mozesz podłączyć, z tego bedzie niezły uziom.

    b.

  • 6. Data: 2017-02-28 09:15:16
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 28 lutego 2017 07:43:09 UTC+1 użytkownik Andrzej S napisał:

    > Studniarze nie dali rady wyciągnąć i zostawili w ziemi

    dowiercili się do wody, tak wiec studnia bedzie używana a ta podłączona bednarka to
    tak przy okazji by był dobry uziom bo u mnie kiepsko z gruntem - sam suchy piach :-)

    uciu

  • 7. Data: 2017-02-28 12:41:56
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 27.02.2017 21:07, uciu wrote:
    > Witam, czy bednarke z uziomu otokowego mogę połączyć ze stalową rurą osłonową
    studni głębionowej?
    > Radził tak majster co studnie wiercił. Rura sięga 45m wgłąb ziemi.

    I miał rację. Połącz.

  • 8. Data: 2017-03-01 11:17:37
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2017-02-28 o 08:24, Budyń pisze:

    > mozesz podłączyć, z tego bedzie niezły uziom.

    A pompa gdzie? W rurze, czy w budynku?
    A nawet jak w budynku, to czy jak kiedyś pierdzielnie, to ta pompa
    będzie bezpieczna?
    Ja bym się popytał fachowców, i to raczej nie elektryków, ale speców od
    uziomów. W necie znajdziesz na pewno namiary.

  • 9. Data: 2017-03-01 11:18:21
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2017-02-27 o 21:07, uciu pisze:
> [...]
    studni głębionowej?
    > Radził tak majster co studnie wiercił. Rura sięga 45m wgłąb ziemi.

    Z ciekawości, jaka woda jest na 50 metrach?

  • 10. Data: 2017-03-01 19:30:39
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Studniarze nie dali rady wyciągnąć i zostawili w ziemi

    Też mi się wydawało, że "osłonówka" jest na czas wiercenia, żeby nie
    zasypało odwiertu.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz