  • 21. Data: 2016-11-29 21:25:05
    Temat: Re: Koza - komin - dziura
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    W dniu wtorek, 29 listopada 2016 20:55:33 UTC+1 użytkownik Jarosław Sokołowski
    napisał:
    > Z kukułką. A jeszcze lepiej z sową. Wtedy dziupla może zostać.

    Trochę lipa, bo wtedy właściciel dziupli może być osowiały.

    L.

  • 22. Data: 2016-11-29 21:27:18
    Od: "Tomasz" <t...@g...com>

    Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał

    Kilka obrotów kolankiem(bo zakładam że kolanko na zewnątrz), zaprawa czy co
    tam jest się wykrusza i wyjmujesz;)Wymieniałem coś podobnego lata temu jak u
    rodziców kocioł nowy wstawiałem

    Nie nie, kolanko z jednej strony jest wlozone w pionową rure kominową a
    zdrugiej strony lekko wystaje ze ściany. Żeby wyjąć takie kolanko należałoby
    wykuć z 1/2 m3 muru.
    --
    Tomasz

  • 23. Data: 2016-11-29 21:54:42
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 29.11.2016 21:25, Lisciasty pisze:

    > Trochę lipa, bo wtedy właściciel dziupli może być osowiały.

    A przy zegarze z kukułką może mieć kuku na muniu.

  • 24. Data: 2016-11-29 22:29:25
    Od: Budyń <b...@g...com>

    napisał:
    > Pan ToMasz doradza:

    > Z kukułką. A jeszcze lepiej z sową. Wtedy dziupla może zostać.

    tam trzeba w głębi wkleić maskę z "krzyku"

    b.

  • 25. Data: 2016-11-29 22:36:33
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > tam trzeba w głębi wkleić maskę z "krzyku"

    taaaaak! i podświetlenie jedną diodką, na czujnik ruchu.

    ToMasz

  • 26. Data: 2016-11-29 22:53:38
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > --
    > Pozdrawiam,

    dobrze prawia ze styropian i pianka i zalepic.
    potem fotke zrobic tym ceglom obok co sa ok.
    wydrukowac 1:1 i odpowiednio dopasowac do otworu zeby cegly realne i te na
    rysunku pasowaly.
    wkleic na styropian.
    koniec.
    nikt kto nie wie sie nie kapnie ze kawalek muru to nie cegla tylko
    fotografia cegly.....

  • 27. Data: 2016-11-30 07:50:03
    Od: quent <x...@x...com>

    On 29.11.2016 22:29, Budyń wrote:

    > tam trzeba w głębi wkleić maskę z "krzyku"

    Obrazek przedstawiający maskę z krzyku!
    I ja to mogę wydrukować dla kolegi po kosztach :-)
    I potem kolega cyknie nam fotkę jak już powiesi i będzie miło - grupowym
    wysiłkiem :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 28. Data: 2016-11-30 07:50:58
    Od: quent <x...@x...com>

    On 29.11.2016 15:42, Kris wrote:

    > A ja się upre że jak ma jeszcze ze dwie takie cegły to mozna to zrobic przyzwoicie
    > :))

    Ale wycięcie styro to moment, jeśli kiedyś przyjdzie tę kozę tam
    postawić jednak.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 29. Data: 2016-11-30 07:51:46
    Od: quent <x...@x...com>

    On 29.11.2016 15:52, Tomasz wrote:

    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał obraz ;-)))

    > A ja się upre że jak ma jeszcze ze dwie takie cegły to mozna to zrobic
    > przyzwoicie
    >
    > Wydaje mi się ze w tej dziurze to On ma metalową rurę,

    Albo ceramiczną.
    Ja mam ceramiczną u siebie w identycznym miejscu.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 30. Data: 2016-11-30 11:23:58
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2016-11-29 o 22:53, abn140 pisze:

> [...]
    > wkleic na styropian.
    > koniec.
    > nikt kto nie wie sie nie kapnie ze kawalek muru to nie cegla tylko

    Wstawić bulaj :)

    --
    Pete