  • 1. Data: 2021-11-02 18:12:22
    Temat: Re: Ktokolwiek widział ktokolwiek wie - Cement
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2021 o 18:02 lleeoo <l...@w...pl> pisze:

    > Nie sądziłem, że doczekam znowu czasów reglamentacji dóbr.
    > Próbowałem zamówić beton towarowy całkiem prywatnie całe 4,5 m3.
    > Dowiedziałem się, że betoniarnia będzie do odwołania czynna 2x w
    > tygodniu z powodu ograniczenia dostaw cementu. Zadzwoniłem do
    > trzech, wszystkie ograniczyły sprzedaż, pierwszeństwo mają duże
    > budowy.

    W moim składzie w piątek też nie było cementu (pierwszy raz od 2001r
    miałem taki przypadek).
    W casto kupiłem 4 worki bez problemu.

    TG

  • 2. Data: 2021-11-02 19:34:07
    Od: adam <a...@a...pl>

    > W moim składzie w piątek też nie było cementu (pierwszy raz od 2001r
    > miałem taki przypadek).
    > W casto kupiłem 4 worki bez problemu.

    Cement z marketu to nie jest cement, to jakiś popiół zmieszany z kurzem
    i diabli wiedzą z czym jeszcze. Miałem taki z marketu i taki ze składu.
    Na tym z marketu to dzieciak szorując swoim samochodzikiem porobił
    koleiny. Ten ze składu - dzieciak nie dał rady go porzeźbić.

    Ale odnośnie tematu - reglamentacja i kartki się zbliżają?

  • 3. Data: 2021-11-02 19:49:22
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2021 o 19:34 adam <a...@a...pl> pisze:

> [...]
    > koleiny. Ten ze składu - dzieciak nie dał rady go porzeźbić.
    >
    > Ale odnośnie tematu - reglamentacja i kartki się zbliżają?

    W składzie mam 2 rodzaje cementu - czerwony (dawna I) i niebieski (dawna
    II) a w casto jest 6 kolorów.
    I w składzie i w casto kupuję "I" i to jest to samo.

    TG

  • 4. Data: 2021-11-02 20:04:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > W składzie mam 2 rodzaje cementu - czerwony (dawna I) i niebieski

    Niezły matrix!

    --
    Jarek

  • 5. Data: 2021-11-03 13:04:52
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 02.11.2021 19:34, adam wrote:
    > Cement z marketu to nie jest cement, to jakiś popiół zmieszany z kurzem
    > i diabli wiedzą z czym jeszcze.

    Cement jak wszystko inne ma różne rodzaje. Nie bierze się pierwszy z
    brzegu tylko taki jaki szukasz. Jak potrzebujesz podobny do tego ze
    składu, to bierzesz CEM I / z największą liczbą B >= 32,5.

    Jak chcesz beton z tego, to potem trzeba piach i kruszywo. Tutaj
    ponownie, jak ktoś weźmie pył zamiast piachu to też będzie potem pisał
    że paznokciem wydrapuje ten "beton".

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 6. Data: 2021-11-03 15:42:39
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W wtorek, 2.11.2021 o 19:34, adam napisał:

> [...]
    > Na tym z marketu to dzieciak szorując swoim samochodzikiem porobił
    > koleiny. Ten ze składu - dzieciak nie dał rady go porzeźbić.

    Po to w Castoramach i innych Obi sprzedają worki pn. Zaprawa murarska,
    Zaprawa naprawcza, Zaprawa szybkowiążąca, Szybki beton B-20, by suweren
    nie miał kłopotów z dzieciakami.