  • 1. Data: 2010-03-03 17:13:03
    Temat: Re: Kupie uzywana drabine alu
    Od: <b...@i...pl>

    >Kupiłem w Leroymerlin 393 zł bodajże nowa rozmiar 3x11. Nie wiem czy ktoś ci
    >sprzeda używke taniej.
    No, to juz jest troche lepsza cena. Trzeba bedzie leroya obserwowac.
    Moze jakas promocja bedzie.
    Troche jeszcze poczekam, moze ktos ma jednak uzywke i co rano sie o nia potyka. ;)
    Nieraz sie cos kupi a potem lezy niepotrzebnie, nieuzywane latami.

  • 2. Data: 2010-03-04 08:42:20
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    Użytkownik <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > No, to juz jest troche lepsza cena. Trzeba bedzie leroya obserwowac.
    > Moze jakas promocja bedzie.

    W Obi jest w aktualnej (do dzisiaj tj. 04.03.2010) gazetce 3x11 za 399 pln.

    Tomasz