  • 1. Data: 2010-03-03 19:24:04
    Temat: czy uwzględnią reklamacje?
    Od: maniek <m...@o...pl>

    Cześć.Pół roku temu kupiłem drzwi wejściowe (stalowe,polski
    producent),dzisiaj patrze a tu pojawiają sie ogniska korozji na
    klamce,.Klamka nie ma żadnych uszkodzeń mechanicznych typu zarysowania
    itp. Wymienią mi klamke na nową?Tylko patrzeć jak rdza pojawi sie na
    drzwiach.

  • 2. Data: 2010-03-03 21:04:07
    Temat: Re: czy uwzględnią reklamacje?
    Od: "Mustafa" <M...@B...xx>

    > Cześć.Pół roku temu kupiłem drzwi wejściowe (stalowe,polski
    > producent)

    zamiast trollować, prościej zadzwonić do producenta lub sprzedawcy KLAMEK i
    się dowiedzieć...

  • 3. Data: 2010-03-04 06:38:14
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mustafa wrote:

    > zamiast trollować, prościej zadzwonić do producenta lub sprzedawcy
    > KLAMEK i się dowiedzieć...

    sprawdzic w warunkach eksploatacji, może coś piszą o eksploatacji w suchych
    warunkach :)

  • 4. Data: 2010-03-04 06:45:39
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > klamce,.Klamka nie ma żadnych uszkodzeń mechanicznych typu zarysowania
    > itp. Wymienią mi klamke na nową?Tylko patrzeć jak rdza pojawi sie na

    a jakie to drzwi, bo właśnie szukam na wymianę i wolałbym nie wtopić
    znowu...

    pozdrawiam
    s_13

  • 5. Data: 2010-03-04 07:51:07
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 3 Mar 2010 22:45:39 -0800 (PST), s_13 napisał(a):

    > a jakie to drzwi, bo właśnie szukam na wymianę i wolałbym nie wtopić
    > znowu...

    Drzwi i klamka zazwyczaj są sprzedawane osobno. Produkowane przez różnych
    producentów. Czasami sprzedawane jako komplet, ale można raczej
    modyfikować.

    --
    marcin

  • 6. Data: 2010-03-05 08:25:45
    Od: mk <d...@t...pl>

    A te drzwi wejściowe są wewnątrz budynku (blok, kamieniaca,..), czy
    zamontowane od pola?
    Pdr. M.

  • 7. Data: 2010-03-05 18:57:09
    Od: maniek <m...@o...pl>

    On 5 Mar, 09:25, mk <d...@t...pl> wrote:
    > A te drzwi wejściowe są wewnątrz budynku (blok, kamieniaca,..), czy
    > zamontowane od pola?
    > Pdr. M.

    Na zewnątrz są zamontowane a nad drzwiami jest daszek,ale co dziwne
    klamka zardzewiała nie od pola tylko od wewnątrz

  • 8. Data: 2010-03-05 19:53:27
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "maniek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Na zewnątrz są zamontowane a nad drzwiami jest daszek,ale co dziwne
    > klamka zardzewiała nie od pola tylko od wewnątrz

    No to masz zimniutko i wilgniutko w wiatrołapie :)
    Po prostu ciepło sobie spiernicza po klamce i pręcie łączącym obydwie klamki
    powodując, ze klamka wewnątrz się oziębia.
    Para wodna zawarta w powietrzu skrapla sie na tej klamce powodując korozję.