  • Data: 2014-12-18 18:57:51
    Temat: Re: Lampki choinkowe zewnetrzne - jakie polecacie ???
    Od: t-1 <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-12-18 o 18:08, Frez pisze:

    > 1. Lampki od chinoli do użytku wewnętrznego kosztują około 10zeta za 100
    > szt.Ja je traktuję jako jednorazówki.Trafia je po ok 2 sezonach zimowych
    > ( a konkretnie deszczowych)
    > 2. połaczene wykonuję na drzewie- listwa z 4 gniazdkami wsadzona do
    > plastikowego pojemnika odwróconego do góry dnem. Od dołu luźna pokrywka.
    > Całość przypięta trytytkami do gałęzi.
    >
    > Dzieci, kotów, dorosłych nie ma w ogródku, sroki mi nie będzie szkoda.
    > Sprawdza mi się to 4 sezon.
    > Taniej już się chyba nie da.

    Robię podobnie.
    Polecam jednak raczej lampki z grubszym kabelkiem. Cieńsze (wewnętrzne)
    rozrywa wiatr.
    Na 10 sznurków po 6 latach tylko 3 się poważnie zepsuło a w innych kilka
    żarówek padło. Jednak widać które, bo zazwyczaj tylko one nie świecą.
    Zakładam je na choinkę w ogrodzie jesienią a zdejmuję późną wiosną.
    Raz wisiały przez cały rok.
    Na wejściu chiński rozgałęziacz schowany w torbie foliowej między gałęziami
    Niestety, obecnie widać na straganach już tylko LEDowe. Niczego o ich
    zachowaniu w ogrodzie nie powiem.