  • 1. Data: 2012-08-24 14:54:18
    Temat: Lista projektantów budowlanych.
    Od: marsel <marcin@pl>

    Czy jest jakaś ogólnie dostępna lista projektantów, elektryków,
    budowlańców? Czy to może jakaś wiedza tajemna? Gdzie ich szukać?

  • 2. Data: 2012-08-24 15:26:33
    Temat: Re: Lista projektantów budowlanych.
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 24 sierpnia 2012 14:54:18 UTC+2 użytkownik marsel napisał:
    > Czy jest jakaś ogólnie dostępna lista projektantów, elektryków,
    >
    > budowlańców? Czy to może jakaś wiedza tajemna? Gdzie ich szukać?

    Kiki np pod sklepem szukał;)
    Tych co najmnniej gwarzą;)

  • 3. Data: 2012-08-24 15:51:41
    Od: marsel <marcin@pl>

    W dniu 2012-08-24 15:26, Kris pisze:

    > Kiki np pod sklepem szukał;)
    > Tych co najmnniej gwarzą;)

    Takich to ja też mam pod "swoim" sklepem.
    Chodzi mi o tych uprawnionych, na przekład z projektu budowlanego.
    Kiedyś widziałem taką listę na stronie BIP jednego z Powiatowych
    Inspektoratów Budowlanych, ale akurat na stronie mojego Inspektoratu
    takich danych nie potrafię znaleźć.
    Jest ogólnie dostępna lista zarządców nieruchomości, szukam czegoś na
    ten wzór.

  • 4. Data: 2012-08-24 16:53:41
    Od: "gzk" <g...@g...pl>

    Użytkownik "marsel" <marcin@pl> napisał w wiadomości
    > Czy jest jakaś ogólnie dostępna lista projektantów, elektryków,
    > budowlańców? Czy to może jakaś wiedza tajemna? Gdzie ich szukać?

    może tu:
    http://www.map.piib.org.pl/baza-specjalistow/wyszuki
    warka-specjalistow

  • 5. Data: 2012-08-24 17:22:49
    Od: "kiki" <l...@l...net>

    "marsel" <marcin@pl> wrote in message

> [...]
    > Kiedyś widziałem taką listę na stronie BIP jednego z Powiatowych
    > Inspektoratów Budowlanych, ale akurat na stronie mojego Inspektoratu

    Teraz jak im uwolnią zawody to już w ogóle zacznie się wolna amerykanka.
    Przydał by się portal z możliwością oceny poszczególnych ludzi taki aby dało
    się samemu dopisać opinię. Tak jak z lekarzami teraz się dzieje.