  • 31. Data: 2010-04-07 16:27:12
    Temat: Re: Maszt na anten? tv na kominie...
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Czarek Daniluk" <c...@n...com> wrote in message
    news:hpibe6$5ao$2@news.onet.pl...

    > Nie masz za jakąś górą tego nadajnika ??
    > Gdzie dokładnie jest Twoja lokalizacja - żeby zerknąć na ukształtowanie
    > terenu ??
    > Może masz w którąś stronę inny nadajnik ??
    >
    > Pozdrawiam !!

    Na niższych czastotach można było czasem odbierać z odbicia, kiepski obraz
    ale jedyny, jaki mógł być odebrany w tym miejscu...

  • 32. Data: 2010-04-07 16:39:22
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>

    W dniu 2010-04-07 18:24, Panslavista pisze:

    > Nie zapyta?e? kiedy to by?o - a to pocz?tek lat 70 ubieg?ego wieku i
    > odbiorniki lampowe.

    He he, mniejszy śmietnik w eterze to i zasięg nawet na mniejszej mocy
    powinien być większy.

    Odbiorniki lampowe nie były wcale takie złe :)

    Pozdrawiam !!

  • 33. Data: 2010-04-07 16:41:40
    Od: Czarek Daniluk <c...@u...com>

    W dniu 2010-04-07 18:27, Panslavista pisze:

    > Na ni?szych czastotach mo?na by?o czasem odbiera? z odbicia, kiepski obraz
    > ale jedyny, jaki m?g? by? odebrany w tym miejscu...

    U mojego teścia 100km od nadajnika warszawskiego - antena na 6-12 musi
    być w zupełnie innym kierunku ustawiona niż 21-60, aby miał poprawny
    odbiór jedynki ;)
    Wniosek nasuwa się jeden jedzie z jakiegoś odbicia :)

    Pozdrawiam !!

  • 34. Data: 2010-04-07 17:31:16
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Czarek Daniluk" <c...@u...com> wrote in message

> [...]
    > jedynki ;)
    > Wniosek nasuwa się jeden jedzie z jakiegoś odbicia :)

    Warszawa to Raszyn, inne kierunki to inne nadajniki.

  • 35. Data: 2010-04-07 17:32:16
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

    "Panslavista" <p...@i...pl> wrote in message
    > "Czarek Daniluk" <c...@u...com> wrote in message

    > Warszawa to Raszyn, inne kierunki to inne nadajniki.

    Łobuzeria zawsze szukała dostępu do mojego kompa.
    Tu też to widać.

  • 36. Data: 2010-04-07 18:52:29
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-04-07 19:31, Panslavista pisze:

    > Warszawa to Raszyn, inne kierunki to inne nadajniki.

    PKiN ma moc pomijalną, tak że prawidłowy odbiór w odległości 80km w
    linii prostej od niego nie jest możliwy, chyba żeby zbudował jakąś
    wielką yagę :)

    Pozdrawiam !!

  • 37. Data: 2010-04-07 19:18:39
    Od: "Panslavista" <p...@i...pl>

> [...]
    > prostej od niego nie jest możliwy, chyba żeby zbudował jakąś wielką yagę

    15 km od Pekinu i Yaga 15 m od ziemi - bezpośrednia widoczność obu centrów
    nadawczych.

  • 38. Data: 2010-04-07 21:27:30
    Temat: Re: Maszt na antenę tv na kominie...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adam Płaszczyca" 1iluxgp051z6y$....@o...org.pl

    > Pożądna antenę Yagi.

    A kogo/czego ona będzie pożądała? :)

    -- Czy Zuzia to porządna dziewczyna?
    -- O tak. Pożądna!!! ;)

    -=-

    -- Szukam dziewczyny na narzeczoną dla syna. :)
    -- Może Zuzia...
    -- A będzie mu odpowiadała?
    -- O!... Całej wiosce odpowiadała, to jemu nie będzie? :)
    (O!... Nikt z wioski nie narzekał, to dlaczego pana syn miałby narzekać?)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .

    W oryginale jest nieco inaczej. Facet rozmawia ze swoim proboszczem
    i dostaje odpowiedź -- żaden ksiądz na nią nie narzekał. ;)

  • 39. Data: 2010-04-08 17:07:11
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-04-07 21:18, Panslavista pisze:

    > 15 km od Pekinu i Yaga 15 m od ziemi - bezpo?rednia widoczno?? obu centr?w
    > nadawczych.

    Nie rozumiem, albo ja coś wypiłem, albo Ty coś wypiłeś, bo nijak nie
    rozumiem sensu odpowiedzi.

    Pozdrawiam !!

  • 40. Data: 2010-04-08 18:23:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 7 Apr 2010 23:27:30 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

    > A kogo/czego ona będzie pożądała? :)

    Promieniowania EM o właściwej częzstotliwości ;) Jak kania ddżu!

    --
    ___/ /_ ___ os. Jagiellońskie 13/43 31-833 Kraków (012 378 31 98)