    From: "na102" <g...@P...FM>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Maszt na antenę tv na kominie...
    Date: Sat, 3 Apr 2010 10:10:27 +0200

    Użytkownik "wolim" <w...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:946be166-adb4-4f6c-81f5-d49bab46ac1a@v20g2000yq
    v.googlegroups.com...
    On 2 Kwi, 21:05, "MaW" <n...@a...bbb> wrote:

    > Antena siatkowa to pomysł na ogół średni.

    W takim razie jaką antenę polecasz do domu? Generalnie mam Cyfrę+,
    ale
    chciałbym podłączyć też zwykłą antenę, bo nie mogę oglądać Kubicy :)

    Na zwykłej siatkowej u mnie w okolicy Polsat śnieży.

    Najchętniej kupiłbym coś pokojowego, żeby podłączać toto tylko
    sporadycznie...

    Pozdry,
    /\/\\/\/
    Jak Ci siatkowa śnieży to daj spokój pokojowej, jeżeli tylko Ci polsat
    potrzebny to kup yage na odpowiednie pasmo wykaz nadajników i nr kanałów
    na których pracują masz tutaj
    http://www.dipol.com.pl/dane_nadajnikow_tv_naziemnej
    _w_polsce_bib07.htm w
    dziale anteny poszukaj yage która obejmie swym zakresem polsat .Jak wygląda
    yaga to chyba wiesz a jak nie to przykładowa (o ile pamiętam to kojarzysz
    mi się z Wrocławiem wiec na ślęży jest to kanał59 czyli taka
    antena)http://www.dipol.com.pl/antena_telewizyjna_uh
    f_19-elementowa_dipol_19-21-60_A1910R.htm
    .Jeżeli Ci dalej będzie śnieżyc to dokupisz odpowiedni wzmacniacz.Zwrotnic
    itp dupereli nie potrzebujesz skoro zależy Ci tylko na jednym kanale.
    pozdrawiam