    From: ToMasz <t...@p...fm>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Mocny, elastyczny klej aluminium-guma/poliuretan
    Date: Tue, 08 Jul 2014 22:38:26 +0200

    W dniu 08.07.2014 20:41, ZakonSpirowany pisze:
    > W sumie wszystko jest w temacie. Nie musi być go dużo - powierzchnia do
    > sklejenia mniejsza od kartki A5. Dodam, choć to chyba oczywiste, że
    > powinien być wytrzymały na typowe dla Polski warunki atmosferyczne.
    > No i podkreślę elastyczność. Klejone elementy nie będą zginane, ale
    > poddawane zmiennemu naciskowi, więc typowe dwuskładnikowe (distal,
    > poxipol) odpadają.
    > W sieci takich pełno, ale chcę to zrobić raz a dobrze, więc byłbym
    > wdzięczny za nazwy sprawdzonych specyfików.
    > Cena nie gra roli, o ile nie będzie to litrowa puszka za 100 zł.
> [...]
    polecam klej do szyb samochodowych (klei się nim lusterka do szyb). na
    starcie jest jak slikikon w tubie, albo margaryna do kanapek, finalnie
    będzie gumowaty jak opona samochodowa. po dłuższym czasie nie do
    oderwania. Mnie lekko złapał tłok w tubie, i podczas próby oderwania,
    uwolnienia tłoka zmiażdżyłem tubę, tłok nie puścił. Jak jesteś ze
    Śląska, resztkę mojego kleju oddam gratis.
    ToMasz