  • Data: 2020-07-03 12:18:09
    Temat: Re: Moja woda
    Od: Kadar <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Onegdaj widziałem śliczną działkę na terenach zalewowych, więc bez prawa zabudowy.
    Nic, to że tam domy stały, nowych nie wolno i szlus. Dyskutowaliśmy z inwestorem, jak
    to obejść. Niestety, dziwny typ- chciał się tam zameldować!

    Ludzie sami pchają się w kłopoty a potem mają pretensje, żeby im pomagać bo ich
    nieszczęście spotkało.
    Żyję już trochę na tym świecie (chyba za długo, trzeba coś zmienić) i miałem okazję
    przez wiele lat obserwować jednego gościa. Jakoś przypadek spowodował, że obracaliśmy
    się w tych samych okolicach: szkoła, różne zajęcia, przypadkowe bytności itd. Było to
    naprawdę bardzo dawno. Głupi był i niedorobiony bandyta, taki drobny złodziejaszek.
    Kiedyś przez swoją głupotę stracił nogę, wlazł pod tramwaj. Jak był zdrowy był
    chamski ale z uciętą nogą stał się wręcz brutalny i arogancki. Żebrał i jeśli ktoś mu
    nie dał pieniędzy wymyślał mu, siadał gdzie chciał (komunikacja) bo on kaleka i każdy
    ma mu ustąpić. No gnida maksymalna. Ale najlepsze w tym było to, że ludzie nie tylko
    tolerowali to jeszcze jeden drugiego pouczał, że to nieszczęśliwy człowiek i trzeba
    mu pomóc.
    Pamiętam wiele lat temu wielką awanturę bo ludzie potracili domy bo były zbudowane ma
    terenach zalewowych. Ale on o tym wiedzieli.
    K.