  • 11. Data: 2014-08-06 21:28:36
    Temat: Re: Mrówki w domu
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 5 sierpnia 2014 19:01:04 UTC+2 użytkownik krys napisał:

    > Boraksem nakarm.
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > J.
    >

    > www.kontestacja.com

    nakarmi boraksem i potem będzie żył ze świadomością ze pod podłogą ma zbiorową
    mogiłę.

  • 12. Data: 2014-08-06 21:31:44
    Od: k...@g...com

    W dniu środa, 6 sierpnia 2014 14:26:21 UTC+2 użytkownik a...@g...com
    napisał:

    > Pare lat temu mialem gniazdo. byly bardzo dyskretne. ale w lipcu czy czerwcu jak
    jest wylot tych skrzydlatych, wielkie to krolowe male to trutnie to dwa okna w tym
    pomieszczeniu gdzie siedzialy byly CZARNE rano od tego scierwa.

    > wszystko obsadzone mrowczym wydzialem lotnistwa.
    >
    > gniazdo bylo ogromne. ale malych robotnic nadal zero lub pojedyncze sztuki.
    >
    > rozsypalem ten czerwony proszek, miesiace trwalo a widywalem niedobitki robotnic.
    >
    > potem zima i na wiosne tez zawsze proszek lezal profilaktycznie.
    >
    > juz 3 rok spokoj. zero.
    >
    > ale teraz bym walczyl tym proszkiem takim brazowym. zawiera hormon. jak go
    rozsypiesz to oczywiste jest ze to musi trwac. stare wymra z racji wieku. mlodych nie
    bedzie

    W katolickim kraju takie metody są niedopuszczalne. Rozdeptać można ale nie
    hormonami.

  • 13. Data: 2014-08-06 23:47:26
    Od: Jan Rybicki <l...@p...onet.pl>

    > W katolickim kraju takie metody są niedopuszczalne. Rozdeptać można ale nie
    hormonami.

    Rację ma....

  • 14. Data: 2014-08-08 10:28:02
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    ps.com...
    >W katolickim kraju takie metody są niedopuszczalne.

    chcesz o tym porozmawiać? :-)))) no, dobra, zartowałem :)

    b.

  • 15. Data: 2014-08-08 15:38:59
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Piotrek wrote:

    > Zdaje się, że karaluchy są naturalnym wrogiem mrówek, skoro już
    > piszesz o drastycznych metodach.
    >
    > Uprzedzając Twoje pytanie nie wiem co stoi w łańcuchu pokarmowym
    > wyżej
    > od karaluchów.
    >
    > Piotrek

    myszy
    na myszy trzeba kota
    na kota psa
    na psa lwa
    dalej nie wiem

    jeffrey

  • 16. Data: 2014-08-08 18:36:29
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    Użytkownik "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:53e4d301$0$2157$65785112@news.neostrada.pl...

    > myszy
    > na myszy trzeba kota
    > na kota psa
    > na psa lwa
    > dalej nie wiem
    >
    > jeffrey

    na lwa trzeba słonia
    na słonia wystarczy mysza,
    g.

  • 17. Data: 2014-08-08 21:58:29
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Grzegorz wrote:
    > Użytkownik "Jeffrey" <s...@w...onet.pl> napisał w
> [...]

    ale jak wprowadzić słonia przez takie małe drzwi?

    jeffrey

  • 18. Data: 2014-08-08 22:26:15
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-08-08 18:36, Grzegorz wrote:
    > na lwa trzeba słonia
    > na słonia wystarczy mysza,

    Oops! No to mamy jakiś defekt w tym matrix-ie. Myszy zostały zjedzone
    zanim pojawił się słoń.

    Piotrek