  • 1. Data: 2014-08-06 23:57:16
    Temat: Ceny nosnikow.
    Od: k...@g...com

    Widać ze Rosja w tańcu się nie pierdoli i bez owijania w bawełnę ogłosili że
    przestają się wygłupiać z działaniami pozorowanymi w stylu że jakieś bakterie gdzieś
    znaleźli. I to co robią z importem to sankcje gospodarcze. Pytanie brzmi kiedy
    wprowadzą ograniczenia w eksporcie ropy i gazu. Bo że wprowadzą jest raczej pewne.
    Czy w Polsce już tej zimy czy dopiero w następną w mieszkaniach i domach będzie
    zdrowe 15 stopni. Na razie kutasy z telewizji bagatelizują sytuację z gazem na
    Ukrainie. Że niby tylko ciepłej wody nie ma.

  • 2. Data: 2014-08-07 07:09:58
    Temat: Re: Ceny nosnikow.
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    >Pytanie brzmi kiedy wprowadzą ograniczenia w eksporcie ropy i gazu. Bo że
    >wprowadzą jest raczej pewne.

    Jak tylko ruszy gazoport.

    Kogutek, naprawdę masz aż tak pusto w głowie, czy to po prostu zwykły
    atawistyczny strach jest u ciebie tak rozbuchany?

  • 3. Data: 2014-08-07 07:42:59
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 6 Aug 2014 14:57:16 -0700 (PDT), k...@g...com

    > Pytanie brzmi kiedy wprowadzą ograniczenia
    > w eksporcie ropy i gazu. Bo że wprowadzą
    > jest raczej pewne.

    ROTFL

    Co będą wtedy eksportować, kostki lodu z Syberii?

    --
    Pozdor Myjk

  • 4. Data: 2014-08-07 09:58:12
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    > ROTFL
    > Co będą wtedy eksportować, kostki lodu z Syberii?

    jaki ty przebiegły analityk rynków wschodu jestes - no jestem pod wrażeniem
    :)
    Zwróc uwage w jaki sposób ruscy blokują import zywnosci - nigdy nie mówią ze
    to kara dla imperialistów, zawsze sa to problemy "techniczne", tu akurat
    sanitarne.
    W taki sam sposób załatwili rafinerie mozejki. I w ten sposób, z powodów
    "techniczych" moga wstrzymac eksport gazu np w grudniu.
    Nam mocno dopiecze - oni straca stosunkowo mało, bo wciaz bedziemy na
    kolanach o ten gaz prosic.

    A gazoport buduje włoska firma zwiazana innym kontraktem (znaaacznie
    wiekszym) z ruskimi - zdaje sie ze buduja tak zeby nie wybudowac.

    b.

  • 5. Data: 2014-08-07 13:11:27
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 7 sierpnia 2014 07:42:59 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:
    > Wed, 6 Aug 2014 14:57:16 -0700 (PDT), k...@g...com

    > ROTFL
    >

    > Co będą wtedy eksportować, kostki lodu z Syberii?
    >

    > --
    >
    > Pozdor Myjk
    Rosja to przykład państwa że jeśli je coś nie zabije to je na pewno wzmocni. Już
    sprzedają ropę do Chin. Za kilka lat będą tam jej sprzedawali dużo więcej. Pamiętam
    czasy jak ZSRR był największym importerem zbóż. Rosja jest teraz chyba największym
    eksporterem zbóż. To że sprowadzają mięso i jabłka nie znaczy że nie mogą mieć tego
    swojego tylko że z jakiś powodów im się nie opłaca. To Polska jest uzależniona od
    Rosji a nie Rosja od Polski. Chciałbym się mylić z ropą i gazem bo tak jak reszta
    Polaków nie chciałbym za nośniki płacić więcej z powodu jakiś durnych posunięć ludzi
    którzy chodzą na amerykańskiej smyczy.

  • 6. Data: 2014-08-07 15:38:28
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

> [...]
    >ze to kara dla imperialistów, zawsze sa to problemy "techniczne", tu akurat

    Misiek, wlasnie Putin powiedział, ze się z tobą nie zgadza.

    >A gazoport buduje włoska firma zwiazana innym kontraktem (znaaacznie
    >wiekszym) z ruskimi - zdaje sie ze buduja tak zeby nie wybudowac.

    Ojej. Naprawdę wierzysz w to co napisałeś?

  • 7. Data: 2014-08-07 15:40:40
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Pamiętam czasy jak ZSRR był największym importerem zbóż. Rosja jest teraz
    >chyba największym eksporterem zbóż.

    http://www.forbes.pl/rosja-moze-zniesc-clo-importowe
    -na-zboze,artykuly,137875,1,1.html

    cały kogut, dużo piania, zero sensu

  • 8. Data: 2014-08-07 18:52:49
    Od: Jacek <J...@o...pl>

    W dniu 2014-08-07 07:42, Myjk pisze:
    > Co będą wtedy eksportować, kostki lodu z Syberii?
    No nie wiem, czy to tak jest, jak piszesz.
    A pożar w MOżejkach, to może od pioruna był?
    http://www.finanse.funday.pl/artykul,2152.html
    A ostatni atak hakerów, gdzie:
    .......Według doniesień gazety w ręce rosyjskich hakerów wpadło 1,2
    miliarda loginów i haseł oraz ponad 500 milionów adresów e-mail.....
    akurat teraz to też przypadek?

    Tu trwa walka interesów. Putin wie, że Ukrainę albo Rosja zagospodaruje,
    albo "zagospodaruje" ją kapitał międzynarodowy, tak jak to się stało u
    nas. Z punktu widzenia Ukrainy, to nie wiem, co gorsze.
    My tymczasem jesteśmy indoktrynowani przez Zachód z nie mniejszą siłą,
    jak przez ZSRR za komuny i pchamy palce między drzwi. Nie na darmo się
    mówi, że najlepiej gorące kasztany z ognia wyjmować cudzymi rękami.
    Jacek

  • 9. Data: 2014-08-07 20:20:58
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    Użytkownik "Jacek" <J...@o...pl> napisał w wiadomości

    > A pożar w MOżejkach, to może od pioruna był?
    > http://www.finanse.funday.pl/artykul,2152.html

    pożar? hehehe, po pozarze sie odbudowuje, kasuje odszkodowanie i dalej sie
    działa :)

    tu poczytaj
    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/wikileaks-ujawnia-kt
    o-wstrzymal-dostawy-ropy-do-mozejek-orlenu/jh669

    ruscy rure zamkneli w 2006roku i nie otworzyli do dzis.

    > Tu trwa walka interesów. Putin wie, że Ukrainę albo Rosja zagospodaruje,
    > albo "zagospodaruje" ją kapitał międzynarodowy, tak jak to się stało u
    > nas. Z punktu widzenia Ukrainy, to nie wiem, co gorsze.

    Ukraina jest wazna jako droga do odbudowy ruskiego imperium -gospodarka
    liczy sie mniej co pokazuje zajecie krymu, ktory z zalozenia jest
    deficytowy.

    > My tymczasem jesteśmy indoktrynowani przez Zachód z nie mniejszą siłą, jak
    > przez ZSRR za komuny i pchamy palce między drzwi. Nie na darmo się mówi,
    > że najlepiej gorące kasztany z ognia wyjmować cudzymi rękami.

    dla nas istotne jest aby ruskich miec za dwoma granicami a nie za jedną. To
    nie jest i nigdy nie było państwo nam przyjazne. I dlatego pchamy te
    palce...

    b.

  • 10. Data: 2014-08-07 21:19:38
    Od: "Ghost" <h...@h...pl>

    >dla nas istotne jest aby ruskich miec za dwoma granicami a nie za jedną. To
    >nie jest i nigdy nie było państwo nam przyjazne. I dlatego pchamy te
    >palce...

    Hint: Kaliningrad