    Subject: Re: Multiroom TV przez gniazdko elektryczne
    Newsgroups: pl.rec.dom
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Date: Sat, 21 Oct 2017 12:12:05 +0200

    W dniu 2017-10-21 o 07:11, panamera pisze:
    > Witam
    > Przepraszam że za bardzo nie na temat, ale nie wiem gdzie to umiescic
    > Posiadam internet oraz tv w orange. Dekoder z routerem mam połączony
    > przez urządzenie podłączone do gniazdka przy routerze i drugie
    > urzadzonko przy dekoderze. Teraz chciałbym miec multiroom i jak to
    > podłączyć? problem w tym że przy routerze mam jedno gniazko, bo tak to
    > zrobiłbym identycznie jak przy 1 dekoderze, czy mozliwe jest ze jak
    > zakupie tylko jedno urzadzenie i wlacze do gniazka przy tym drugim
    > dekoderze to bedzie to dzialac ?

    Rozumiem że nie masz jak podpiąć drugi dekoder TV Orange, bo nie masz
    kabla między nimi. Jak dobrze pamiętam trzeba je spiąć Ethernetem pod
    specjalnie ustawione gniazdko (w oprogramowaniu routera ustawia się
    gdzie jest Net a gdzie TV).
    Teoretycznie "przedłużacz" w postaci konwerterów LAN-Sieć 230V powinien
    zadziałać, o ile gniazdka są na tej samej fazie (instalacja w domu jedno
    czy 3 fazowa?).

    tutaj na szybko jakiś test działania takich ustrojstw, szybkości
    wymagane do oglądania itp.
    http://www.komputerswiat.pl/testy/sprzet/rutery/2012
    /01/internet-z-gniazdka-porownanie-6-adapterow-power
    line.aspx

    --
    Irokez