  • 1. Data: 2011-05-02 09:07:48
    Temat: Myjka ciśnieniowa
    Od: "Yaber" <y...@-...o2.pl>

    Witajcie

    Czy ktoś z was ma doświadczenia z myjkami.

    Chodzi mi dokładnie o tą myjkę

    http://www.praktiker.pl/produkt,34419,965/myjka_wyso
    kocisnieniowa_lavor_
    skiper_130_130bar.html

    Czy takie myjki mogą pobierać wodę z np. wiadra czy muszą
    być zasilane wodą pod ciśnieniem ?

    Ta myjka
    http://allegro.pl/myjka-cisnieniowa-bosch-1-1kw-100-
    bar-i1587757528.html

    ma możliwość pobierania wody z wiadra.

    Dzięki za odpowiedź

    Y.

  • 2. Data: 2011-05-02 09:22:39
    Temat: Re: Myjka ciśnieniowa
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia 02 May 2011 09:07:48 GMT, Yaber napisał(a):

    > Ta myjka
    > http://allegro.pl/myjka-cisnieniowa-bosch-1-1kw-100-
    bar-i1587757528.html

    > ma możliwość pobierania wody z wiadra.

    Pobieranie wody z wiadra akurat nie jest żadną zaletą, skoro i tak myjka
    "wisi" na kablu.

  • 3. Data: 2011-05-02 09:36:23
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    g0ropdx$....@4...net
    *Ikselka* napisał(-a):

    > Pobieranie wody z wiadra akurat nie jest żadną zaletą, skoro i tak
    > myjka "wisi" na kablu.

    Może być, jeśli wodę mamy tylko wiadrze w przeciwieństwie do prądu, o
    który chyba jednak łatwiej w potrzebnym miejscu .

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 4. Data: 2011-05-02 15:22:41
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 May 2011 11:36:23 +0200, Big Jack napisał(a):

    > W wiadomości
    g0ropdx$....@4...net

    > Może być, jeśli wodę mamy tylko wiadrze w przeciwieństwie do prądu, o
    > który chyba jednak łatwiej w potrzebnym miejscu .

    Istnieją węże ogrodowe.

  • 5. Data: 2011-05-02 16:04:34
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "Ikselka", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    g0ropdx$....@4...net

    > Istnieją węże ogrodowe.

    I co w związku z tym?
    Najwyraźniej autor pytania potrzebuje sprzętu który będzie siorbał z
    wiaderka, podejrzewam również że zdaje sobie sprawę z istnienia takiego
    mitycznego stwora jak wąż ogrodowy.
    Gdybym szukał myjki, to też istnienie węży byłoby mi mało przydatne, bo na
    parkingu mogę uzyskać chwilowy dostęp do prądu, ale wodę to już musiałbym
    doprowadzić tak gdzieś 600 - 800 metrów.
    Różne są sytuacje.

    Piotr Mockałło
    Jednoosobowa Armia Mordoru na XJ 600N
    http://www.osiatkowania.pl

  • 6. Data: 2011-05-02 16:41:03
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 2 May 2011 18:04:34 +0200, Damork napisał(a):

    > Gdybym szukał myjki, to też istnienie węży byłoby mi mało przydatne, bo na
    > parkingu mogę uzyskać chwilowy dostęp do prądu

    Jak?

  • 7. Data: 2011-05-02 17:34:22
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-05-02 18:41, Ikselka pisze:

    > Jak?

    A znasz coś takiego, jak np agregat? Albo przetwornica napięcia? A
    przetwornica napięcia bo myjemy ... ?

  • 8. Data: 2011-05-02 17:53:10
    Od: Damork <d...@w...pl>

    Na mównicę wtargnął "BQB", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i ryknął:

    > A znasz coś takiego, jak np agregat? Albo przetwornica napięcia? A
    > przetwornica napięcia bo myjemy ... ?

    Aż tak ambitny nie jestem, chodziło mi o zrobienie oczu kota ze Shreka do
    parkingowego i użycie 30 metrów przedłużacza :)

  • 9. Data: 2011-05-02 17:53:18
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2011-05-02 11:22, Ikselka pisze:

    bar-i1587757528.html

    > Pobieranie wody z wiadra akurat nie jest żadną zaletą, skoro i tak myjka
    > "wisi" na kablu.

    Ja zastanawiałem się na ile czasu starczy tej wody z wiadra, ciśnienie z
    myjki jednak maleńkie nie jest.

  • 10. Data: 2011-05-02 18:03:57
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 02 May 2011 19:34:22 +0200, BQB napisał(a):

    > A znasz coś takiego, jak np agregat? Albo przetwornica napięcia? A
    > przetwornica napięcia bo myjemy ... ?

    Aha - oprócz myjki będziesz woził agregat i wiadra z wodą. Rozumiem. Super.
    Czystość karoserii rzecz najważniejsza.
    :-/
    --
    XL