  • 1. Data: 2015-07-23 12:39:05
    Temat: Myjka do okien
    Od: EiNStEiN <e...@i...pl>

    Witam
    Jako że tutaj jakoś ludzie są bardziej aktywni nic na p.r.dom zapytam:
    Czy ktoś z szanownych grupowiczów korzystał z myjki do okien Karcher WV
    2 Plus zastąpiła ona starszy model WV 50 Plus. Dokładnie chodzi mi o
    smugi na oknach. W sieci jest sporo komentarzy, ale wiadomo jak to jest.
    Do mycia a 3 drzwi balkonowe oraz 11 szerokich okien.
    Kiedyś w Castoramie było stoisko do testowania takiej myjki ale jakoś
    byłem skupiony na czymś innym. Teraz zainteresowałem się tematem a nie
    chciałbym kupować kota w worku.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2015-07-23 14:21:16
    Temat: Re: Myjka do okien
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-07-23 12:39, EiNStEiN wrote:
> [...]
    > Kiedyś w Castoramie było stoisko do testowania takiej myjki ale jakoś
    > byłem skupiony na czymś innym. Teraz zainteresowałem się tematem a nie

    Widziałem kiedyś gdzieś na YT test ale pewnie starszego modelu.
    Blado wypadała.
    Szukając jakiegoś dobrego/szybkiego sposobu na mycie okien w domku i
    ostatnio po prostu wziąłem myjkę ciśnieniową i poleciałem po całości
    samą wodą.
    Efekt - rewelacyja!
    Z tym, że nastepnym razem dodam jakiś środek zmiękczający wodę.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 3. Data: 2015-07-23 14:32:40
    Od: EiNStEiN <e...@i...pl>

    W dniu 2015-07-23 o 14:21, quent pisze:

> [...]
    > samą wodą.
    > Efekt - rewelacyja!
    > Z tym, że nastepnym razem dodam jakiś środek zmiękczający wodę.

    Ok, Ale przy myjce tradycyjnej jednak trochę tej wody popłynie!!

  • 4. Data: 2015-07-23 14:39:43
    Od: GreDi <b...@b...pl>

    On 23.07.2015 14:32, EiNStEiN wrote:
    > Ok, Ale przy myjce tradycyjnej jednak trochę tej wody popłynie!!
    W myjce ciśnieniowej płynie więcej powietrza niż wody. Zdecydowanie
    więcej wody zużyje niż w tej myjce dedykowanej. Też kiedyś ćwiczyłem
    mycie okien z myjni ciśnieniowej. Faktycznie to działa. Czego się nie
    robi dla wygody. ;-)

    --
    GreDi

  • 5. Data: 2015-07-23 15:35:15
    Od: s...@g...com

    W dniu czwartek, 23 lipca 2015 12:38:56 UTC+2 użytkownik EiNStEiN napisał:
> [...]
    > Kiedyś w Castoramie było stoisko do testowania takiej myjki ale jakoś
    > byłem skupiony na czymś innym. Teraz zainteresowałem się tematem a nie

    Korzystamy z tej starej wersji i jest ok.
    Smugi sie mogą robić jak gumka jest zniszczona.

    W samej jakości mycia taka myjka jest lepsza o tyle że nie trzeba zbierać brudnej
    wody z framug/parapetów.

    Reszta jest identyczna jak w zestawie sciagaczka+gąbka+dobry płyn+szmatka do suszenia
    sciagaczki.

    Czas mycia tez jest coutke krtszy dla tej myjki karchera. Ale nie jakoś strasznie.

    IMHO mimo że ten sprzet mam i korzystam to pożytek jest taki sobie.
    Jak masz duzo okien to mozna spróbować kupić. te 250PLN nie jest katastrofą i taka
    myjka przydaje sie żeby zbierać rozlana wode. Wiec kasa nie jest wtopiona
    beznadziejnie.

  • 6. Data: 2015-07-23 16:09:50
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 23 lipca 2015 14:20:04 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Widziałem kiedyś gdzieś na YT test ale pewnie starszego modelu.
    > Blado wypadała.

    Ja mam ten starszy (wv 50 czy jakos tak) - jak go kupilem i pozyczylem dwom
    sasiadom na testy to oboje juz maja swoje. Mamie jak jechalem w swieta pomoc
    myc okna na klatce schodowej to mialem odrazu zamowienie na trzy sztuki :-)

    Urzadzenie proste ale genialne ;) Oczywiscie umyjesz tym tylko szyby, ramy
    i tak trzeba leciec na szmacie. Niemniej - bez pucowania szyby blyszcza
    jak nowe - zadnych smug, tylko trzeba ciagnac z samej gory do samego dolu,
    jak zaczniesz od srodka to slad zostanie i bedzie trzeba poprawiac szmata :)

> [...]
    > samą wodą.
    > Efekt - rewelacyja!
    > Z tym, że nastepnym razem dodam jakiś środek zmiękczający wodę.

    Czesto myje karcherem od zewnatrz wszystkie okna. Srednio raz na 2 tygodnie
    myje taras t-racerem karcherowym i jak "wracam" to myjka przelatuje przez
    cala elewacje, okna, parapety, pas podrynnowy i rynny z trzech stron -
    10 minut i wszystko czyste :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 7. Data: 2015-07-23 22:23:55
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-07-23 16:09, Adam Sz. wrote:
> [...]
    > myje taras t-racerem karcherowym i jak "wracam" to myjka przelatuje przez
    > cala elewacje, okna, parapety, pas podrynnowy i rynny z trzech stron -

    Też lecę od razu całość ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 8. Data: 2015-07-25 11:02:01
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 23 Jul 2015 06:35:15 -0700 (PDT), s...@g...com

    > Korzystamy z tej starej wersji i jest ok.

    Koszrzystałeś może z tej myjki na wysięgniku, tj. aby umyć okna na piętrze?
    Daje albo dałoby to radę użyć w ten sposób? Mam zaplanowane w większości
    domu fixy (bo klima centralna będzie), w tym także na piętrze gdzie dostęp
    będzie tylko z drabiny/daszku i się zastanawiam jak rozwiązywać mycie
    takich okien. Co prawda będą pod pokaźnym okapem, ale pewnie raz w roku się
    przyda jednak umyć...

    BTW jaki jest patent na mycie rolet zewnętrznych od środka przy oknach typu
    fix?

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 9. Data: 2015-07-25 15:11:13
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu sobota, 25 lipca 2015 11:00:41 UTC+2 użytkownik Myjk napisał:

> [...]
    > domu fixy (bo klima centralna będzie), w tym także na piętrze gdzie dostęp

    Fixy to zlo, a klima na wentylacji nie bedzie dzialac - jeszcze widze do tego
    nie doszedles :D

    > będzie tylko z drabiny/daszku i się zastanawiam jak rozwiązywać mycie
    > takich okien. Co prawda będą pod pokaźnym okapem, ale pewnie raz w roku się
    > przyda jednak umyć...

    Ciekawe jak bedziesz myl obsrane przez ptaki parapety i ramy z brudu.
    Ta myjka jest tylko i wylacznie do okien.

    > BTW jaki jest patent na mycie rolet zewnętrznych od środka przy oknach typu
    > fix?

    Nie robic fixow, tym bardziej na pietrze - kompletna glupota :D

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2015-07-25 17:28:31
    Od: s...@g...com

> [...]
    > przyda jednak umyć...
    >
    > BTW jaki jest patent na mycie rolet zewnętrznych od środka przy oknach typu

    Drabina.

    Niby możesz sprobować inaczej ale nie tedy droga.
    Ta "myjka" nie myje. Ona zbiera.
    Przed jej użyciem trzeba normalnie "tarciowo" umyć szybe woda z plynem (to jest część
    jej sukcesu bo plyn daja dobry).
    I zanim wyschnie trzeba syf, wode zebrać tym odkurzaczem.
    Więc jak chcesz zdalnie okna myć to na kiju weź sobie dobry zmywak z dobrym plynem i
    szoruj a płukaj wężem i dopiero potem ta myjka.

    Ona tak naprawde powoduje ze nie trzeba szyby polerować aby była bez smug i
    wyschnietych kropel objawiających się białymi kółkami.

    A na rolety to tylko jedna metoda jest: Wymontować i umyć na zewnątrz.
    Innej nie ma, Chyba że masz krasnoludka co ci miedzy okno i rolete wlezie...