  • 71. Data: 2018-08-30 22:27:38
    Temat: Re: NTG Google maps po roku
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 30.08.2018 o 19:38, maniek4 pisze:

    > Ty sie tak nie rozpedzaj, bo to nie gabinet psychoterapeutyczny.
    >
    > Pozdro.. TK

    Jeszcze tylko delimiter i będzie ok

    --
    Czarek

  • 72. Data: 2018-08-30 23:41:21
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2018-08-30 o 22:27, Czarek pisze:

    > Jeszcze tylko delimiter i będzie ok

    Ze pozdr zle?

  • 73. Data: 2018-08-31 06:42:28
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Delimiter

    --
    Czarek

  • 74. Data: 2018-09-01 23:35:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 30 Aug 2018 12:27:53 +0200 (GMT+02:00), w
    <pm8go5$pj2$1@node1.news.atman.pl>, Maniek4 <S...@o...pl> napisał(-a):

    > Idąc tm tokiem, nie wyobrażam sobie nawigowania w dużych miastach,
    > gdzie jedna droga przez kilka kilometrów może mieć i kilkanaście
    > pasów. Tam nawigacja potrzebuje kilkudziesieciu metrów na
    > ustalenie pozycji po zjechaniu z wytyczonej trasy a Ty mówisz, że
    > kilkanaście kilometrów na S7 to mało?

    Dopóki masz drogę obok siebie, na której masz ustaloną pozycję, to może się
    ciągnąć.
    Jak boczna droga zniknie, to znajdziesz się na właściwej dla programu.

    To kwestia dokładności GPS w telefonie, umieszczenia telefonu czy rodzaju szyb
    w aucie.

  • 75. Data: 2018-09-03 10:05:47
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2018-09-02 o 01:00, Maniek4 pisze:

    > Sugerujesz, że kilkadziesiąt kilometrów przed Radomiem GPS
    > telefonu jest kiepski a na pozostałych pięciuset dobry?

    Na pozostałych 500 nie było drogi równoległej :P

    --
    Pete

  • 76. Data: 2018-09-03 10:21:18
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 2 września 2018 00:59:17 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Sugerujesz, że kilkadziesiąt kilometrów przed Radomiem GPS
    > telefonu jest kiepski a na pozostałych pięciuset dobry?

    Może być tak jak pisałeś, że w tym akurat miejscu koordynaty są przesunięte
    o 1-2-3-4-5m. Ale to Radom, miejsce zapomniane przez wszystkich więc
    straty z tego powodu są żadne :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 77. Data: 2018-09-03 16:08:17
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 2 Sep 2018 01:00:59 +0200 (GMT+02:00), w
    <pmf5k4$9v0$1@node1.news.atman.pl>, Maniek4 <S...@o...pl> napisał(-a):

    > Sugerujesz, że kilkadziesiąt kilometrów przed Radomiem GPS
    > telefonu jest kiepski a na pozostałych pięciuset dobry?

    Sugeruję, że z jakichś powodów Twój GPS ma sporą niedokładność.
    Może też być droga narysowana w mapie niezbyt dokładnie.

  • 78. Data: 2018-09-03 17:09:07
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu ponie0działek, 3 września 2018 10:21:19 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > straty z tego powodu są żadne :D
    Dzisiaj wyjazd z Trójmiasta-teren znam doskonale ale postanowiłem włączyć GM bo
    miałem wolny czas to sie pobawię
    Godziny około południowe, od Chyloni w kierunku Wejherowa korek. GM zaproponował
    objazd korka bokiem(prawą stroną lokalnymi drogami)
    Jechałem wtedy za charakterystycznym TIRem wyładowanym nowymi autami, zgodnie z
    sugestią GM pojechałem bokiem.
    Ponad pół godziny tam zeszło bo tez niewielkie zagęszczenia były. Na 6-tke wyjechałem
    w okolicach Castoramy w Rumi i widzę kilka aut przede mną tego TIRa wyładowanego
    samochodami;)
    Dzięki GM nadrobiłem kilka km a na czasie nic nie zyskałem

  • 79. Data: 2018-09-05 11:17:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 3 Sep 2018 08:09:07 -0700 (PDT), w
    <c...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    wyładowanego samochodami;)
    > Dzięki GM nadrobiłem kilka km a na czasie nic nie zyskałem

    Po wybraniu trasy najszybszej błąd był nawet w normie.
    Jak na GM to nawet całkiem nieźle ;)

  • 80. Data: 2018-09-05 11:25:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 5 września 2018 11:20:21 UTC+2 użytkownik r...@k...pl napisał:

    > Po wybraniu trasy najszybszej błąd był nawet w normie.
    > Jak na GM to nawet całkiem nieźle ;)

    GM wydaje się całkiem niezła nawigacją jeśli jeździsz z nią w terenie którego nie
    znasz.
    Jak Adam pisze wyżej ze Bieszczady objeździł i go dobrze prowadziła. I ok.
    Przyjedzie na Kaszuby i tez napisze że go dobrze GM prowadzał.
    Ja znając Kaszubskie drogi i włączam czasami GM i widzę że bzdurne trasy wytycza
    często i dziwne objazdy.
    Ktoś nieznający terenu tego nie zauważy bo mu się będzie wydawało że trasa wyznaczona
    przez GM jest optymalna.