  • 61. Data: 2018-08-30 05:47:39
    Temat: Re: NTG Google maps po roku
    Od: "Twardy" <x...@x...onet.pl>

    maniek4 wrote:

    > Sorry, popracuje nad tym.

    Jesteś strasznie męczący, taki z Ciebie kawa-jawa ;->>

    PS. Wyłącz antywirusa

    Pozdr. T.

  • 62. Data: 2018-08-30 10:31:13
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu środa, 29 sierpnia 2018 23:31:13 UTC+2 użytkownik maniek4 napisał:

    > Koszt jak kto lubi, ale kazdy kilometr to potencjalne zagrozenie. Wiec
    > ja dobieram to tak, by nie narobic kilometrow i dojechac mozliwie szybko
    > z mozliwie minimalnym ryzykiem i mozliwie niskim kosztem.

    50km autostradą to większe zagrożenie niż 25km lokalnymi drogami?
    Nie sądzę :) Akurat ekspresówki, czy autostrady są znacznie bezpieczniejsze
    niż jakieś lokalsy!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 63. Data: 2018-08-30 11:28:29
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 29 Aug 2018 20:57:38 +0200, w <pm6qb7$500$1@node1.news.atman.pl>, maniek4
    <r...@a...tyb> napisał(-a):

    > Wiec po co mnie prowadzi droga lokalna, jak widzi mnie przez
    > kilkadziesiat kilometrow na pasie S7?

    Z powodu tolerancji pomiaru. Kursor pokazuje właściwą pozycję, ale Twoją
    pozycję bierze z pierwotnie ustalonej pozycji. I nie przestawi się dopóki nie
    klikniesz Przelicz trasę albo oddalisz się od tej trasy.

  • 64. Data: 2018-08-30 12:18:47
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 29 Aug 2018 12:43:21 -0700 (PDT), w
    <8...@g...c
    om>, "Adam Sz."
    <a...@g...com> napisał(-a):

    > Ale czego tu nie rozumiesz - jest to najkrótsza trasa i taką zawsze GM
    > zaproponuje domyślnie. Możesz sobie kliknąć i wybrać inną :) Robisz
    > problem z niczego!
    > pozdr.

    To nie jest najkrótsza, ale najdłuższa. Za to najszybsza.

  • 65. Data: 2018-08-30 13:03:28
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 30 sierpnia 2018 01:01:26 UTC+2 użytkownik Piotrek Paradysz napisał:
    > Ja wole nadłożyć 30% trasy i lecieć autostradą/ekspresówką niż tłuc się lokalnymi

    Szczególnie w Chorwacji gdzie autostrada zakorkowana a przejazd bocznymi drogami to
    niecała godzina dłużej, bez korków i przepiękne widoki

  • 66. Data: 2018-08-30 19:19:47
    Od: Piotrek Paradysz <p...@g...com>

    A po co ja bym miał do Chorwacji samochodem jechać? Samoloty nie latają?

  • 67. Data: 2018-08-30 19:38:31
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2018-08-30 o 05:47, Twardy pisze:

    > Jesteś strasznie męczący, taki z Ciebie kawa-jawa ;->>

    Ty sie tak nie rozpedzaj, bo to nie gabinet psychoterapeutyczny.

    Pozdro.. TK

  • 68. Data: 2018-08-30 19:41:49
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2018-08-30 o 19:19, Piotrek Paradysz pisze:
    > A po co ja bym miał do Chorwacji samochodem jechać? Samoloty nie latają?

    Jedni lubia doope w morzu moczyc tydzien i do domu, inni lubia
    podrozowanie i ogladanie.

    Pozdro.. TK

  • 69. Data: 2018-08-30 19:42:39
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2018-08-30 o 01:01, Piotrek Paradysz pisze:
    > Ja wole nadłożyć 30% trasy i lecieć autostradą/ekspresówką niż tłuc się lokalnymi

    Wszystko zalezy. To nie jest jakis niezmienny przepis.

    Pozdro.. TK

  • 70. Data: 2018-08-30 19:47:02
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2018-08-30 o 10:31, Adam Sz. pisze:

    > 50km autostradą to większe zagrożenie niż 25km lokalnymi drogami?
    > Nie sądzę :) Akurat ekspresówki, czy autostrady są znacznie bezpieczniejsze
    > niż jakieś lokalsy!

    Droga drodze nierowna. Nie mialem na msli scislej wykladni. Po prostu
    nie widze najmniejszego sensu wracac z Pragi do Katowic, by przejechac
    piecdziesiat kilometrow autostrada. Slowacja od Korbielowa jedzie sie po
    prostu spokojnie z niemal zerowym zagrozeniem. Ruch w tamtych okolicach
    naprawde jest minimalny a widoki moze nie jakies porywajace, ale
    ladniejsze jak ekrany autostrady

    Pozdro.. TK