  • 171. Data: 2017-09-05 15:18:47
    Temat: Re: NTG O google maps tym razem
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-09-05 o 15:03, Budyń pisze:

    > a o tym zapomnialem, GM nie ma funkcji nawiuj przez. To by sie przydało.
    > A wpisywanie w czasie jazdy polega na sciszeniu radia i powiedzeniu na glos gdzie
    ma jechac.

    Jak nie ma jak ma?
    Szukaj -> wpisz co tam chcesz -> dodaj przystanek :P

    --
    Pete

  • 172. Data: 2017-09-05 15:43:40
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu wtorek, 5 września 2017 15:18:49 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Jak nie ma jak ma?
    > Szukaj -> wpisz co tam chcesz -> dodaj przystanek :P

    czyzby przyszedł czas zaktualizowac? :)

    b.

  • 173. Data: 2017-09-05 17:41:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 4 września 2017 20:29:37 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:
    > Mnie GM 3 lata temu
    > uratowała od 2h korka na wjeździe na A1 jak jechałem na Gdańsk.
    I czego to dowodzi?
    Dla odmiany:
    W mojej okolicy przez całe wakacje pchała ludzi drogą gdzie jest remont. 3 czy 4 razy
    osobiście tam jechałem. Pisałem zresztą. Korek wg gm na 10 min w realu 2 godz.
    Objazdu 7 km gm nie proponował. Jak zjechałem w ten objazd znając okolice to dopiero
    po jakimś czasie gm załapał i wtedy prowadził dalej
    Drugi przykład- od maja do końca wakacji gm pchało turystów droga która była
    zamknięta bo rondo budują. 100m przed budową tego ronda wystarczyło skręcić w boczną
    uliczkę nadrabiając kilkaset metrów ominąć budowę
    GM tą drogę zaczęło sugerować dopiero pod koniec sierpnia. Od maja pchało ludzi na
    skrzyżowanie które przerabiają właśnie na rondo.

    I te powyższe dwa przypadki to nie leśne dukty w Bieszczadach tylko drogi
    wojewódzkie.

  • 174. Data: 2017-09-05 21:23:19
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    > przewaznie sei przypier..cie kompletnie bez sensu, jakąś alergie na niego macie.

    A w zyciu. W tym watku poszlo o to, ze uzytkownicy sie nie znaja. Ja
    tylko podalem przyklady. No ale i tak wyszlo, ze wina uzytkownika.

    > w jakim sensie nie informuje? dzwiekowym? To i moze tak bo nie słucham - ale na
    ekranie zawsze wszystko jest czytelnie opisane.

    Dobre to jak popychasz sobie lokalnymi drozkami.

    > a o tym zapomnialem, GM nie ma funkcji nawiuj przez. To by sie przydało.

    Mozna dodac cel w srodku. Z miastem moze byc taki problem, ze pokieruje
    gdzies do centrum niepotrzebnie.

    > A wpisywanie w czasie jazdy polega na sciszeniu radia i powiedzeniu na glos gdzie
    ma jechac.

    Moze i tak, ale ja z tym nie gadam. Zdarzaja sie takie same nazwy w
    innym wojewodztwie, wiec takiemu programowaniu nie ufam.

    > mnie tak nigdy nie prowadzil

    Mnie tez, ale ktorys z kolegow o tym pisal.

    > oznakowania sa do dupy - np wieluń powtarze sie ze 6 razy ale tylko raz jest to
    zjazd optymalny.

    No to dzieki, komus moze sie przyda.

    Pozdro.. TK

  • 175. Data: 2017-09-05 21:26:23
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-09-05 o 14:34, Dominik Ałaszewski pisze:

    > Czyta, czyta.
    >
    > Zgadzam się, GM ma swoje za uszami, w szczególności
    > potwierdzam jej inklinację do tajemniczych
    > pętelek poza główną trasę (na której nie ma
    > korka i w ogóle żadnych problemów), vide choćby:
    >
    > https://zapodaj.net/6fd90b1471aab.png.html

    No jak? Omija przeciez korek. :-D

    > Ale co będzie lepsze? AM? Waze? Naviexpert?

    To co pod reka pewnie. Byle uwaznie. :-)

    Pozdro.. TK

  • 176. Data: 2017-09-05 21:29:17
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-09-05 o 14:40, Kżyho pisze:

    > TIRowcy to jest w ogóle jakaś osobna kasta. Do dzisiaj większość z nich
    > mam wrażenie nie poznała jeszcze czegoś takiego jak nawigacja. Tylko
    > stoją osiołki i wypytują na pół eteru na CB gdzie tu mają jechać...
    > W dzisiejszych czasach takie pytanie według mnie jest co najmniej żenujące.

    To jest fakt niestety. Ja mam alergie na gadajace cos w samochodzie,
    wiec nie uzywam w ogole.

    Pozdro.. TK

  • 177. Data: 2017-09-06 09:24:47
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-09-05 o 13:02, maniek4 pisze:

    > GM? Naprawde nie przypominam sobie takiego komunikatu. Jesli nawet to
    > zdecydowanie niszowe zjawisko. Zwykle po prostu wyznacza nowa bez slowa.

    U mnie za każdym razem. O tak:
    https://zapodaj.net/bcedea9ea6f24.png.html

    --
    Pete

  • 178. Data: 2017-09-06 09:29:34
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-09-05 o 17:41, Kris pisze:
> [...]
    > GM tą drogę zaczęło sugerować dopiero pod koniec sierpnia. Od maja pchało ludzi na
    skrzyżowanie które przerabiają właśnie na rondo.

    ALe czego to dowodzi? Ktora nawigacja omijała ten remont od razu?
    Taki Sygic albo inny TomTom nigdy nie oznaczy tego remontu.

    Jedynie nawigacje oparte na openstreetmap są aktualizowane w miarę
    bieżąco. Reszta może się nigdy nie doczekać.

    --
    Pete

  • 179. Data: 2017-09-06 11:35:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 6 września 2017 09:29:36 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > ALe czego to dowodzi?

    Że GM nie jest takie idealne.

    >Ktora nawigacja omijała ten remont od razu?
    > Taki Sygic albo inny TomTom nigdy nie oznaczy tego remontu.
    Nie wiem jak tam inni aktualizują mapy ale GM dopiero po 3 miesiącach zaczął
    prowadzić objazdem

    > Jedynie nawigacje oparte na openstreetmap są aktualizowane w miarę
    > bieżąco. Reszta może się nigdy nie doczekać.
    A informowanie o korku 10cio minutowym w przypadku gdy ten korek jest na 2 godz to
    tez jakiś specjalna funkcjonalność GH?
    I tak praktycznie przez całe wakacje było bo to dojazdowa droga do nadmorskiej
    miejscowości.
    Objazd bocznymi drogami 7km tez nie sugerował GM i biedni turyści w korku stali.
    Miejscowi jeździli bokiem

  • 180. Data: 2017-09-06 12:22:24
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 5 września 2017 21:26:18 UTC+2 użytkownik maniek4 napisał:

    > No jak? Omija przeciez korek. :-D

    Po piwo sugerowała jechać, no na trzeźwo sie nie dało ;)