  • 31. Data: 2017-07-31 23:13:16
    Temat: Re: NTG O google maps tym razem
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-07-31 o 14:15, Adam Sz. pisze:

    > Oczywiście. 2 tys km zrobiłem na Chorwację i nazot z 2 tyg temu i dzięki
    > google mapsom ominąłem kilka sporych korków :) GENIALNE narzędzie.

    Z Gdanska jechales?

    Pozdro.. TK

  • 32. Data: 2017-07-31 23:18:05
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    > Ilośc osób posługujących się g maps z *INTERNETEM* w PL jest znikoma.

    Bez jaj. Ma ktos jeszcze wylaczona transmisje danych w telefonie?

    > Nasz kraj nie jest gotowy na takie technologie. Na szczęscie coraz
    > więcej sieci mobile daje lejki internetowe dzieki czemu to ma szanse
    > działać. Poandto u nas jest bardzo duzo agentów obcych wywiadów którzy
    > nigdy przenigdy nie dadzą swojej lokalizacji imperialistom. Czasem
    > slysze na CB jak pustaki z tirów zapytane czemu nie mają nawigacji mówią
    > że wtedy ONI mogli by ich namierzyć. I dalej pytają gdzie jest Zagórska
    > z częstotliwością 1 na minutę.

    To moze sa ogolnie pustaki, bo nawet z google maps mozna korzystac off line.

    Pozdro.. TK

  • 33. Data: 2017-07-31 23:20:16
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-07-31 o 16:11, Kris pisze:

    > E tam
    > Zawsze kiedy zechcę poleżeć latem na bałtyckiej plaży jest piękna pogoda;)

    Taaa, zwlaszcza w tym roku..
    Nawet na Mazurach nie bylem od poczatku wakacji. Ten rok w Polsce jest
    dramatyczny, zaczynajac od wiosny.

    Pozdro.. TK

  • 34. Data: 2017-07-31 23:26:32
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-07-31 o 23:13, maniek4 pisze:

    > Z Gdanska jechales?

    A sorry. Dopiero na wschodnie przerobilem "nazot".

    Pozdro.. TK

  • 35. Data: 2017-07-31 23:50:50
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2017-07-31 16:57, Zenek Kapelinder pisze:
    > I zapewne uwazasz ze ci co zrobili lucusmap i wszystkie inne aplikacje darmowe i
    platne sami
    > opracowywali mapy? Oni wszyscy bazuja na GM. I zadna aplikacja bazujaca na wzorcu
    nie moze
    > bycod wzorca lepsza. Moze miec wiecej bajerow ale istotne informacje ma
    takie same jak
    > wzorzec. Zwyjatkiem kilku poteznych firm na swiecie nikt nie ma dostatecznie duzo
    kasy zeby
    > zrobic mapewojewodztwa a co dopiero europy albo swiata.

    Poczytaj najpierw czym jest OpenStreetMap
    <http://www.openstreetmap.org/> i jak są tworzone te mapy, z których
    korzystają m.in. programy do nawigacji, a także samo Google, które bez
    żenady (bo może) kopiuje dane z OSM...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 36. Data: 2017-08-01 00:09:39
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 lipca 2017 23:12:15 UTC+2 użytkownik maniek4 napisał:

    > Z Gdanska jechales?

    Ze Śląska :) W sumie 2 tys km w obie strony! W Polsce 25km do granicy.
    Ogólnie 95% autostrada, 5% mniejszych dróżek. Jechałem na północ (Istria)
    więc i całą Słowenię przeleciałem autostradami :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 37. Data: 2017-08-01 00:14:33
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 7/31/2017 11:18 PM, maniek4 wrote:
    > Bez jaj. Ma ktos jeszcze wylaczona transmisje danych w telefonie?

    Tak. Lejki jeszcze nie są na tyle popularne, a przygłupy z mobile
    zamiast dać lejek to karają ludzi za używanie internetu poza pakietem.
    Nie dziw się więc. Sam zmuszony bylem używać drugiej karty jako lejka i
    robie to do dzisiaj. Pytałem kiedyś w okolicy znajomych - wielu używa
    gmaps, ale nie ma transmisji, ładuja mapy offline i jadą. Nie dziwota
    więc że ostrzeganie o korkach działa kiepsko jesli w ogóle.

    W mojej okolicy widać "korki" przed światłami, więc nie jest tak może
    bardzo źle.

    > To moze sa ogolnie pustaki, bo nawet z google maps mozna korzystac off
    > line.

    Oni nie mają smartfonów, nie mają nawigacji. Mają CB. Podobno wystarcza.
    Potem słysze jak jakiś bidok stoi na parkingu i pół godziny żebra o to
    żeby mu ktoś powiedział jak dojechac na ulicę xińską a kazde pytanie o
    nawigację kończy się rzucaniem kurwami lub jakąs zawczasu ustawiona
    wymówką z gatunku "zawsze się jebie". Widać to stan umysłu.

  • 38. Data: 2017-08-01 00:28:33
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    co mam czytac jedno zdanie jak widzialem kilka dni pod rzad latajacy nad lodzia
    sterowiec i co jakis czas, kiedys czesciej, widze samochod co ma na dachu pierdylion
    kamer a na drzwiach napisy google costam. Amatorzy w sytuacji kiedy google wpakowalo
    tyle kasy co nikt na ziemi w kupie nie widzial nic nie moga.

  • 39. Data: 2017-08-01 08:45:46
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 31 lipca 2017 23:19:15 UTC+2 użytkownik maniek4 napisał:

    > Taaa, zwlaszcza w tym roku..

    No przecież piszę- "Zawsze kiedy zechcę poleżeć latem na bałtyckiej plaży jest piękna
    pogoda: W tym roku dwa razy chiałem poleżeć i dwa razy pogoda była;)

    > Nawet na Mazurach nie bylem od poczatku wakacji. Ten rok w Polsce jest
    > dramatyczny, zaczynajac od wiosny.

    To wina PIS

  • 40. Data: 2017-08-01 09:28:02
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 1 sierpnia 2017 08:45:48 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > No przecież piszę- "Zawsze kiedy zechcę poleżeć latem na bałtyckiej plaży jest
    piękna pogoda: W tym roku dwa razy chiałem poleżeć i dwa razy pogoda była;)

    No ja to rozumiem. Też by mi się nie chciało jakby padał deszcz ;)
    Koleżanka właśnie wraca z Pogorzelicy, tydzień było. Fajnie miała -
    tylko raz padało...

    ...ale przez 6 dni... :D
    pozdr.

    --