  • 81. Data: 2017-08-29 20:35:39
    Temat: Re: NTG O google maps tym razem
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 sierpnia 2017 14:47:21 UTC+2 użytkownik maniek4 napisał:

    > Płosze bałdzo. Ostatni weekendowy wyjazd. Trasa S7 w kierunku Krakowa,
    > niestety nie pamietam w ktorym miejscu:
    >
    > https://zapodaj.net/08b0e1a30ba8c.jpg.html
    > https://zapodaj.net/b869e5f4151e2.jpg.html
    >
    > Ze zdjec trudno sie zorientowac gdzie to jest, bo jakosc mizerna z uwagi
    > na fotografowanie pzy predkosci autostradowej. Panie wybacza.
    > Jednak jakosc nie jest tu najwazniejsza. Wystarczajaco dobrze widac
    > kolko jakie kaze zrobic nawigacja, by wrocic na te sama droge. Takie cos
    > dzieje sie w trakcie jazdy. Prosta droga i nie wiadomo skad cos takiego.

    GM dostał z GPSa złe współrzędne (myślał, że jesteś na innej drodze)
    i próbował sytuację ratował. Winny słaby GPS, nie GM ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 82. Data: 2017-08-29 23:20:04
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-08-29 o 20:35, Adam Sz. pisze:

    > GM dostał z GPSa złe współrzędne (myślał, że jesteś na innej drodze)
    > i próbował sytuację ratował. Winny słaby GPS, nie GM ;)

    Dziekujemy za szybka diagnoze.
    A jaki jest sens nawet po ew. zgubieniu GPS w zrobieniu kolka i wroceniu
    do tego samego miejsca, kiedy mozna od razu prosto? Zrozumiem, jesli
    chodzi o czas na zastanowienie. Dobrze mysle?
    Poza tym nic mi nie wiadomo, zeby H8 i Z2 i to bez chipsow mialy slaby
    GPS. Tym bardziej, ze taki Here np. rownolegle nie wytycza tak
    dziwacznych zjazdow. Zgodze sie, ze wskazania GPS moga byc za slabe dla
    GM, ale to tym gorzej dla GM, za zla interpretacje czteropasmowej S7 i
    sugestie zjazdow w pole przez barierki.
    Wpadek bylo wiecej. Np. przez zagapienie sie i bledny zjazd z ronda na
    Lysa Polane w Bukowinie, skutkowalo wg. GM przejechaniem kilkunastu
    kilometrow pod granice w Lysej i zawrocenie do tego samego ronda i zjazd
    w dol na Nowy Targ, jak w pierwotnej wersji. Po gorach to bezsprzecznie
    czysta przyjemnosc, ale niestety kosztuje nieporownywalnie wiecej czasu
    jak w plaskim terenie, choc nawet w plaskim jest totalnie bez sensu. Na
    te okolicznosc inne nawigacje mowia zawroc, jestes poza trasa. Moim
    zdaniem do zrobienia jeszcze jest sporo. Mimo wielu zalet relatywnie nie
    widze tu zadnych ohow i ahow. Trzeba trzymac koncentracje caly czas i
    weryfikowac wskazania. Slowem ogarniety pasazer, analizujacy podpowiedzi
    jest nie do przecenienia.

    Pozdro.. TK

  • 83. Data: 2017-08-30 10:07:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 29 sierpnia 2017 23:20:06 UTC+2 użytkownik maniek4 napisał:

    > GM, ale to tym gorzej dla GM, za zla interpretacje czteropasmowej S7 i
    > sugestie zjazdow w pole przez barierki.

    Krajowa szóstka- okolice Rumi lub Redy(nie pamiętam dokładnie)- tam tez GM krzyczy
    "skręć w lewo" tyle że ani na mapie ani w realu żadnego skrzyżowania tam nie ma. I to
    już tak od dłuższego czasu

  • 84. Data: 2017-09-01 09:31:38
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam!
    > Na zdjeciach telefon Honor 8 bez chipsow.

    Jednak nie tylko Google ponosi winę.Zauważyłem, że jeśli telefon ( LG F60) się
    zagrzeje, to głupieje, jak dziecko we mgle. Kilkakrotnie tak mi się
    zdarzyło.Początkowo nie wiedziałem , co jest grane, bo to były znane trasy.
    Póżniej zdejmowałem tylną pokrywą i nie głupiał dużo dłużej...
    Byc może typowa nawigacja jest jest wrażliwa na wysoką temperaturę, bo nigdy
    ( może mam szczęście) takie numery nie zdarzyły się , gdy było chłodniej.
    Pozdro.abomito

  • 85. Data: 2017-09-01 11:29:45
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2017-09-01 o 09:31, abomito pisze:
> [...]
    > ( może mam szczęście) takie numery nie zdarzyły się , gdy było chłodniej.

    Dokladnie takie same nawrotki zdarzaja sie na Sonym Z2 i tylko przy
    nawigacji google maps. Jakos nie chce mi sie wierzyc, ze dwa tak rozne
    telefony maja te sama wade. Nawrotki to zreszta nie jedyny i nie
    podstawowy problem tej nawigacji. Wytyczanie nowej trasy bez uprzedzenia
    w konsekwencji nie wiesz gdzie jestes. Objazdy przez tak dziwaczne
    miejsca, ze strach jechac noca, skrety z drog czteropasmowych w
    barierki, kierowanie na zamkniete drogi w remoncie od miesiecy.

    Pozdro.. TK

  • 86. Data: 2017-09-01 11:42:38
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 września 2017 11:29:45 UTC+2 użytkownik maniek4 napisał:

> [...]
    > nawigacji google maps. Jakos nie chce mi sie wierzyc, ze dwa tak rozne
    > telefony maja te sama wade. Nawrotki to zreszta nie jedyny i nie

    Nie wiem jak Wy tego używacie - zrobiłem z 3-4 tygodnie temu trasę
    prawie 2 tys km na Chorwację i ani razu nie zawiodła, nie kazała zawracać
    ani nie kazała jeździć w kółko :-) Jak dla mnie to problem siedzi w
    użytkowniku, a nie mapie ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 87. Data: 2017-09-01 12:19:00
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2017-09-01 o 11:42, Adam Sz. pisze:

> [...]
    > prawie 2 tys km na Chorwację i ani razu nie zawiodła, nie kazała zawracać
    > ani nie kazała jeździć w kółko :-) Jak dla mnie to problem siedzi w

    Tak jasne... I wszyscy nie potrafią kliknąć, wpisać adresu, zrobić
    wyznacz trasę i już i na pewno jakoś inaczej i źle to robią, dlatego im
    GM źle trasy wyznacza.
    Proszę Cię...

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 88. Data: 2017-09-01 12:35:22
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 1 września 2017 12:19:02 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:

    > Tak jasne... I wszyscy nie potrafią kliknąć, wpisać adresu, zrobić
    > wyznacz trasę i już i na pewno jakoś inaczej i źle to robią, dlatego im
    > GM źle trasy wyznacza.
    > Proszę Cię...

    Cóż, nie mam ŻADNEGO interesu żeby pisać, jakie to GM jest fajne, a jeżdzę
    z nim od dobrych 5 lat i używam tylko GM, bardzo często (nawet wtedy jak
    jadę po raz pięćsetny w to samo miejsce żeby sprawdzić czy czasem nie
    było wypadku i nie ma szybszej trasy) i NIGDY nie miałem takich problemów,
    więc trudno mnie będzie przekonać :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 89. Data: 2017-09-01 12:42:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 września 2017 11:42:39 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

> [...]
    > prawie 2 tys km na Chorwację i ani razu nie zawiodła, nie kazała zawracać
    > ani nie kazała jeździć w kółko :-) Jak dla mnie to problem siedzi w

    Wejdź na pl.misc.samochody tam w ostatnich tygodniach kilka obszernych wątków jest o
    gogle maps. Raczej negatywne opinie.
    A w porównaniu do innych nawigacji to GM wypada słabo

  • 90. Data: 2017-09-01 13:14:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 1 września 2017 12:35:24 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Cóż, nie mam ŻADNEGO interesu żeby pisać, jakie to GM jest fajne, a jeżdzę
    > z nim od dobrych 5 lat i używam tylko GM,
    To zacznij używać normalnych nawigacji i wtedy racej zauważysz wtedy różnice