  • 71. Data: 2018-04-04 12:52:25
    Temat: Re: NTG Pogniewali sie na polityke czy jak?
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 03.04.2018 22:57, Zenek Kapelinder wrote:
    > Masz racje. Z terrorystami trzeba negocjowac i dawac im to czego chca. A jak juz
    wprowadzac do akcji jednostki specjalne to po tym jak zabija ostatniego zakladnika.
    Oczywiscie terrorystow nie wolno zabijac bo to nieludzkie.

    To lewacy tak gadają :-)

  • 72. Data: 2018-04-04 13:59:39
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    W dniu 2018-04-04 o 01:39, s...@g...com pisze:

    > I aktualnie obywatel ruski w przypadku ataku terrorystycznego bardziej sie boi tego
    ze specnaz wpadnie i go ubije niz ze zginie przez terroryste.

    > Ale nie mamy szansy stwierdzic ze takie podejscie sprawia ze jednak ofiar jest
    mniej bo terrorysci nie probuja.

    Nie bede Wam Panowie przeszkadzal w zglebianiu tajnikow co bylo by
    lepsze. Zauwaze tylko (skoro pod moim postem), ze mi w ogole nie o to
    chodzi. Do kompletu przypomne marynarzy Kurska i bombardowane szpitale w
    Syrii w kontekscie metod dzialania Rosji w ogole i czy taka postawa
    uprawdopodabnia teze, ze autorem ataku na szpiega w UK jest Rosja. Przy
    okazji watpliwosci, czy Rosja moglaby uzyc preparatu w publicznym miejscu.

    > A co do wiorow.
    > Jezdzisz z dzieckiem w aucie? Nie boisz sie ze ktos na czolowke wyskoczy i ci
    dziecko zabije?
    > Puszczasz dziecko do ogrodu? nie boisz sie ze dostanie tezca i umrze na sepse?
    >
    > Jakby tak policzyc to wiecej ludzi ginie na taka sepse z ogrodka czy garazu niz od
    terrorystow. A jednak nikt nie rozwaza czy warto isc poplewic rzodkiewke...

    > Od kontemplacji metodyki do aplikacji z premedytacja na wlasnym dziecku daleka
    droga. Nie mieszajmy tych poziomow abstrakcji.

    Szafowanie smiercia koniecznych ofiar jak rocznikiem statystycznym
    zmusza do spojrzenia w taki sposob, ze "Twoje" dziecko tez tam bylo a
    nie czy chodzenie do teatru jest niebezpieczne. Proponuje wszystkim
    statystykom dla ulozenia w glowie odczuc, do cytowanych liczb dolozyc
    imie wlasnego dziecka i wtedy sie madrzyc.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.

  • 73. Data: 2018-04-04 14:12:46
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    > W przypadku Rosji mozna powiedziec ze ich sposob walki z terrorystami sie
    sprawdzil. Byl czas ze dzien bez zamachu w Rosji byl dla terrorystow dniem straconym.
    Rosjanie zrobili rzecz straszna choc skuteczna. Zabili w Czeczenii wszystkich ktorzy
    nie chcieli z nimi wspolpracowac i sie podporzadkowac. W zasadzie krzywdy im nie
    zrobili bo pozwolili zginac w walce i isc do ichniego nieba. ONZ uznal Grozny stolice
    Czeczenii za najbardziej zniszczone w wyniku dzialan wojennych miasto w nowozytnej
    historii ludzkosci. W tej chwili Grozny jest odbudowany a w zasadzie zbudowany od
    zera. Meczet w Groznym jest jednym z najwiekszych w Europie. Byl program o Czeczenii.
    Pytali Czeczencow co jest dla nich najwazniejsze. Kolejnosc byla taka 1 Rosja. 2
    Religia. 3 Rodzina. Pytali o ich bojownikow. Wszyscy odpowiadali ze to zli ludzie
    byli i nie maja zalu ze zostali zabici przez rosyjska armie, co sobie mysleli ich
    sprawa. Jak widac da sie skutecznie walczyc z terroryzmem. Co do zatrutych gazem.
    Uzyli go jak terrorysci zaczeli zabijac zakladnikow. Tak ze wsrod tych stu
    czterdziestu osob jakie wtedy zginely nie wszyscy umarli od gazu. Sporo zostalo
    zastrzelonych przez terrorystow.

    Zenek, to co piszesz o wydarzeniach w teatrze mija sie z oficjalna
    wersja. A w mniej oficjalnych zabijano strzalem w glowe uspionych
    terrorystow. Dla scislosci ofiar zatrutych gazem bylo 129 a nie "sporo
    zostalo zastrzelonych".

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Atak_na_moskiewski_tea
    tr_na_Dubrowce

    ---
    Avast.

  • 74. Data: 2018-04-04 14:17:24
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

    > I o to chodzilo Rosjanom zeby Czeczency ich kochali i nie robili zamachow w ktorych
    ginelo bardzo duzo niewinnych ludzi. W Rosji w zamachach liczba ofiar byla liczona w
    tysiacach. Oczywiscie mozesz miec inne zdanie i uwazac ze nalezalo Czeczencow
    edukowac. Ja jakos nie widze mozliwosci edukowania araba ze zabijanie niewiernych
    jest zle.

    Teraz to sam siebie nazwij klamca jak nazywales mnie, bo rozpatrujesz
    wojne w Czeczeni i terrorystow czeczenskich w oderwaniu od glownego
    problemu. Czeczeni nie zabijali dlatego, ze nie umieli sie golic, tylko
    Putin nie zgodzil sie na autonomie republiki. Gdyby sie zgodzil to
    zapewne nie byloby ani wojny, ani tych tysiecy ofiar o ktorych piszesz i
    akcji w teatrze.

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.

  • 75. Data: 2018-04-04 15:51:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak nie jak tak. Czeczenia jest autonomiczna pomimo ze nalezy do Federacji
    Rosyjskiej. Chcieli niepodleglosci. Nawet ja oglosili tylko ze zadne panstwo jej nie
    uznalo. Wyobrazasz sobie sytuacje ze gmina co w niej jest elektrownia Belchatow czy
    jak to sie nazywa oglasza ze odlaczyla sie od Polski? Z dnia na dzien ludziom tam
    zyjacym zaczynaja zazdroscic bogactwa wszyscy na swiecie.

  • 76. Data: 2018-04-04 18:20:43
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 4 kwietnia 2018 06:59:30 UTC-5 użytkownik maniek4 napisał:

> [...]
    > okazji watpliwosci, czy Rosja moglaby uzyc preparatu w publicznym miejscu.

    Jakby rosja chciala tego gostka ubic to dostalby kulke albo nozem w ciemnym zaulku.
    Cala akcja jest grubo szyta i smierdzi na kilometr. Jesli rzeczywiscie rosja go
    otrula to samo otrucie nie ma znaczenia. Rosja w takim przypadku miala by na celu
    zakomunikowanie czegos innego. I jesli przyjmiemy ze rosja to zrobila to co chcieli
    uzyskac?
    Ano nie widac pozytku. Dlatego ogromna szansa jest na to ze to nie rosja tylko ktos
    inny.

> [...]
    > statystykom dla ulozenia w glowie odczuc, do cytowanych liczb dolozyc
    > imie wlasnego dziecka i wtedy sie madrzyc.

    Ale to jest wlasnie to o czym pisalem. Tak nie wolno robic bo oszalejesz.
    Wiesz ilu ludzi umiera na raka? Ty tez mozesz. Zaczniesz o tym myslec codziennie?
    Stawianie swojego dziecka w tym kontekscie jest takie samo. Albo doprowadzi do
    paranoi albo zaczniesz ignorowac te statystyke dopoki nie bedzie rzeczywiscie
    istotna.

  • 77. Data: 2018-04-05 11:43:41
    Od: maniek4 <r...@a...tyb>

> [...]
    jak to sie nazywa oglasza ze odlaczyla sie od Polski? Z dnia na dzien ludziom tam
    zyjacym zaczynaja zazdroscic bogactwa wszyscy na swiecie.

    A co na to Gorbaczow?

    Pozdro.. TK

    ---
    Avast.

  • 78. Data: 2018-04-05 13:25:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Co ma Gorbaczow do elektrowni? Poza tym on ma z 90 lat i jest swietnie jak sam je
    lyzka.

  • 79. Data: 2018-04-06 16:20:48
    Od: Maniek4 <t...@g...com>

    W dniu czwartek, 5 kwietnia 2018 13:25:28 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Co ma Gorbaczow do elektrowni? Poza tym on ma z 90 lat i jest swietnie jak sam je
    lyzka.

    Trochę wstyd nie wiedzieć co ma Gorbaczow. Na początku lat dziewięćdziesiątych
    pozwolił na niepodległość znacznie większej ilości gmin i elektrowni niż Bełchatów.
    Bizszą historycznie Jugoslawię pominę.
    Ale czy mnie pamięć nie myli, że pisałeś coś o Noworosji?

    Pozdro.. TK

  • 80. Data: 2018-04-06 17:00:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Noworosja z elektrownia w Belchatowie tez ma niewiele wspolego, chyba ze o czyms nie
    wiem.