  • 411. Data: 2017-01-18 12:40:34
    Temat: Re: Na polsracie nocnik
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-18 o 11:12, Budyń pisze:

    > no i co z tego?

    To z tego, ze Twoj mechanizm odwolywania poslow zwyczajnie nie dziala.
    Jedynie jowy maja jakis sens w tym wydaniu demokracji.

    Pozdro.. TK

  • 412. Data: 2017-01-18 12:41:24
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-18 o 12:34, Budyń pisze:

    > a która partia w waznych glosowaniach nie glosuje prawie jednoglosnie?
    > Ot, taki mamy system.

    Nie znaczy, ze nie mozemy miec lepszego.

    Pozdro.. TK

  • 413. Data: 2017-01-18 12:50:05
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-18 o 11:13, Uzytkownik pisze:

    > Ach ten grafen, znów przez Ciebie przemawia.

    Grafen? Nic o grafenie nie pisalem.
    Powiedzmy, ze mamy inne spolki, ktorych nie zauwaza ani Cejrowski, ani Ty.

    > Kolego. Zwiększonej turystyki w Polsce nie można zawdzięczać 500+

    Ale picie wodki napewno?

    > Zapewne w jakimś stopniu 500+ się przyczynia do tej statystyki, ale w
    > największym stopniu przyczynili się do tego muslimy.
    >
    > Po prostu ludzie boją się teraz wyjeżdżać do tych krajów, które do
    > niedawna były dla nas atrakcyjne turystycznie: Tunezja, Egipt, Turcja.

    Co za roznica. Wazne, ze nie 500+.

    Pozdro.. TK

  • 414. Data: 2017-01-18 12:53:31
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-18 o 11:12, Uzytkownik pisze:

    > Ale Polacy lubią być pod zaborami i żyć w komunizmie o czym świadczy
    > obecny wybór.

    A moim zdaniem znudzilo im sie dymanie bez wazeliny przekopywaniem ziemi
    przez Kopaczowa na metr, czy zalosne zarobki Bienkowskiej.

    Pozdro.. TK

  • 415. Data: 2017-01-18 13:03:45
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Dyskutujemy o tym co zdrożało.

    Moze Ty. Ja bym wolal rzetelna korelacje zamiast demagogii.

    > Wskaż mi ten bank, w którym jeszcze nie pobierają takich opłat.

    Pocztowy.

    > Bo gaz masz od tego niedobrego Putina.

    Wyzej Ci ubezpieczenie zdrozalo, tu zly Putin...

    > Przepraszam. Staniała technologia produkcji grafenu o kilka milionów
    > dolarów za 1mm2. To z całą pewnością musi być zasługa 500+
    >
    > Teraz to już zapewne jestem uczciwy i rzetelny w swoich opiniach, bo
    > chwalę PiS.

    Lepiej by bylo gdybys przestal bredzic i otarl piane z ust.

    > Co do cen z mojej branży to one się zmieniają wraz z ceną kursu obcych
    > walut, a te obecnie mocno rosną.
    >
    > Tak więc szukaj dalej, bo "jeden gaz wiosny nie czyni"

    No ostatnio wlasnie przelecialem cenniki z Twojej branzy i co? Nie
    zdrozalo nic, doslownie nic. Zadnych kursowych czy pisowych podwyzek. A
    z innej branzy to zdrozaly akumulatory o jakies 6%. Ale to zapewne z
    powodu 500+, bo popyt na samochody wzrosl. :-P W niedziele zamowilem
    sobie nowe narty. Taniej niz jesienia. Nie dziwne w sumie. Swolocz
    pewnie na nartach nie jezdzi.

    Pozdro.. TK

  • 416. Data: 2017-01-18 13:08:56
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 18 stycznia 2017 12:40:35 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > To z tego, ze Twoj mechanizm odwolywania poslow zwyczajnie nie dziala.

    fakt ze przec ćwierc wieku to nie dzialalo - ale w ostatnich wyborach zadzialalo :)
    Moze i teraz zadziala - tych posłów którzy zajmuja sie wyłącznie paraliżowaniem prac
    moze wyborcy pogonią.

    > Jedynie jowy maja jakis sens w tym wydaniu demokracji.

    jeden posel wypada na jakies 70tys wyborców. Zatem nie ma najmniejszych szans bysmy
    glosowali na osoby sobie znane i jeszcze mieli wybór miedzy kilkoma sobie znanymi
    osobami. Czyli bedziemy glosowac po partyjnych rekomendacjach.
    Nic sie nie zmieni.

    b.

  • 417. Data: 2017-01-18 13:27:47
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-17 o 22:22, Maniek4 pisze:

    > OPEC widocznie sie dowiedzial i przez 500+ zmniejszyl podaz...

    OPEC i kurs walut?
    Ty tak na poważnie czy jaja sobie robisz?

    --
    Pete

  • 418. Data: 2017-01-18 14:04:29
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-01-17 o 22:44, Maniek4 pisze:

    > A akcyze na wegiel bodaj piec lat temu PO wprowadzilo zeby PiS
    > finansowal 500+? O akcyzie na faje i wode, oraz VAT na 23% z grzecznosci
    > nie wspomne. A nieee, to inne czasy byly czy cus.

    Typowe dla PiS. Odwracanie uwagi od własnych problemów.

    --
    Pete

  • 419. Data: 2017-01-18 14:52:44
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2017-01-18 o 13:08, Budyń pisze:

> [...]
    glosowali na osoby sobie znane i jeszcze mieli wybór miedzy kilkoma sobie znanymi
    osobami. Czyli bedziemy glosowac po partyjnych rekomendacjach.

    To jest zadne odkrywanie ameryki. Sa demokracje w ktorych sie sprawdza.

    Pozdro.. TK

  • 420. Data: 2017-01-18 15:32:09
    Od: Budyń <b...@g...com>

    W dniu środa, 18 stycznia 2017 14:52:46 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    znanymi osobami. Czyli bedziemy glosowac po partyjnych rekomendacjach.

    > To jest zadne odkrywanie ameryki. Sa demokracje w ktorych sie sprawdza.

    no i to jest slabosc kukiza - on wykoncypowal ze jowy są rozwiązaniem na wszelkie
    bolączki. Gdy wprowadzimy jowy to nagle wszyscy beda sie kierować polską racja stanu
    itp. Nic z tego.
    Jestesmy mentalnie skażeni postkolonialnym systemem myslenia i zmiana sposobu wyborów
    tego nie zmieni. Jesli juz to praca od podstaw by ojczyzna była wartoscią nadrzędną.

    Osmielam sie twierdzic ze te kraje gdzie teraz maja jowy i jak mówisz sobie radzą,
    tak samo dobrze by sobie radzily, gdyby im te jowy rozmontować. To kwestia
    odpowiedzialnosci i patriotyzmu spoleczenstw.

    b.