  • Data: 2018-08-11 14:07:33
    Temat: Re: Naturalna klimatyzacja
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .08.2018 o 10:26 collie <c...@v...pl> pisze:

    > Po co zaraz beton? Przecież wystarczy łaty pod tę dachówkę umocować
    > z pół metra (by był duży przewiew) od odeskowanego i ostyropianowanego
    > (od środka) dachu. I będzie jak w śródziemnomorzu. Do pierwszego halnego,
    > lub podobnego - jak to teraz u nas - wiaterku. No, chyba że ten betonowy
    > dach ma coś jeszcze akumulować od środka i trzymać tę dachówkę, gdy
    > będzie
    > chciała lecieć. Jak samolotowe skrzydło.
    >
    > Krótko mówiąc - pomysł z takim markizowym dachem dobry, pod warunkiem,
    > że nie wieje zbytnio.

    Kompletnie nie zrozumiałeś tego co napisał Jarosław i jaką rolę w takim
    dachu pełni strop betonowy.
    W naszym budownictwie między dachówką a poszyciem (deskami lub płytą) jest
    od 5 do 8cm luzu i bez problemów hula tam wiatr a mimo wszytko nic nie
    odlatuje. Myślisz, że jakby tam zostawić 10cm przerwy to nagle dach
    dostanie ciągu i odleci?

    TG