  • 1. Data: 2012-03-20 12:43:00
    Temat: Nawożenie roślinek...
    Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl>

    Hej!
    Posiałam niecały tydzień temu nasionka. W jednej doniczce widzę pierwsze
    objawy, że coś ruszyło.
    Pytanie moje brzmi: czy można nawozić tak wcześnie roślinki? Kiedy ew.
    zacząć wspomaganie nawozem (biohumus)?
    To moje pierwsze próby wychodowania czegokolwiek samodzielnie od nasion i
    nie chciałabym przedobrzyć...
    Dziękuję za wszelkie uwagi

    Justyna Vicky S.

  • 2. Data: 2012-03-20 21:04:41
    Temat: Re: Nawożenie roślinek...
    Od: " skryba" <s...@W...gazeta.pl>

    Justyna Vicky S. <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl> napisał(a):

> [...]
    > zacząć wspomaganie nawozem (biohumus)?
    > To moje pierwsze próby wychodowania czegokolwiek samodzielnie od nasion i

    Niczym nie zasilaj w tym stadium.
    Co posiałaś?

    Pozdrawiam spokojnie
    skryba

  • 3. Data: 2012-03-20 21:32:58
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    skryba pisze spokojnie tak:

    > Niczym nie zasilaj w tym stadium.
    > Co posiałaś?

    To się zwykle okazuje dopiero po jakimś czasie.

    Jarek

    --
    Otóż na planecie Małego Księcia były ziarna straszliwe. Ziarna baobabu.
    Zakażony był nimi cały grunt. A kiedy baobab wyrośnie, to na wyrwanie jest

  • 4. Data: 2012-03-20 22:05:12
    Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl>

    Użytkownik " skryba" <s...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Niczym nie zasilaj w tym stadium.
    > Co posiałaś?

    Bazylię, melisę, pietruszkę naciową i szczypior.
    Czytałam/słyszałam że na szczypior marne szanse, ale zobaczymy...

    Pozdrawiam,

    --
    Justyna Vicky S.

  • 5. Data: 2012-03-21 08:37:07
    Od: " skryba" <s...@W...gazeta.pl>

> [...]

    > Bazylię, melisę, pietruszkę naciową i szczypior.
    > Czytałam/słyszałam że na szczypior marne szanse, ale zobaczymy...

    Gdy rośliny będą już miały tak, ze trzy tygodnie, możesz delikatnie zasilać
    Bio-Algenem 90 lub Humistarem. Ja stosuję wyłącznie Rosahumus. Jest dostępny
    również w małych opakowaniach i spełnia dobrze swoje zadania.

    Pozdrawiam praktycznie
    skryba

  • 6. Data: 2012-03-21 15:09:04
    Od: "Justyna Vicky S." <v...@t...poczta.bez.gazeta.tego.pl>

> [...]
    > dostępny
    > również w małych opakowaniach i spełnia dobrze swoje zadania.

    Dziękuję za rady.

    Justyna Vicky S.

  • 7. Data: 2012-03-22 16:46:42
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Wed, 21 Mar 2012 08:37:07 +0000 (UTC), skryba napisał(a):

    > Bio-Algenem 90 lub Humistarem. Ja stosuję wyłącznie Rosahumus. Jest dostępny
    > również w małych opakowaniach i spełnia dobrze swoje zadania.

    A ja zwykły Florovit w płynie, w różnych stężeniach - uniwersalny akurat
    tutaj.
    --

    XL