  • 1. Data: 2012-03-09 15:50:23
    Temat: Glebogryzarka ręczna - jaka najlepsza dla działkowicza?
    Od: " Bartek" <b...@W...gazeta.pl>

    Wiem, wiem taka na kolanach, z motyczką ...
    Ale poważnie, jaka najlepsza do odchwaszczenia międzyrzędzi truskawek i
    podobnych prac? Mam działkę 3,5 arową więc do najpilniejszych prac
    wystarczałoby mi jakieś proste narzędzie.

  • 2. Data: 2012-03-11 14:54:08
    Od: Andrzej S <a...@g...com>

    W dniu 2012-03-09 16:50, Bartek pisze:
> [...]
    > podobnych prac? Mam działkę 3,5 arową więc do najpilniejszych prac
    > wystarczałoby mi jakieś proste narzędzie.

    Powazna sprawa.

    Wypozycz na weekend z wypozyczalni i zaobserwuj, jak bardzo róznia
    sie poszczególne modele. Przy jednej sie zarzniesz i nie nadazysz
    ocierac potu z czola, inna bedzie szla sama.

    pozdro
    --
    A S

  • 3. Data: 2012-04-05 11:24:14
    Od: " Bart" <b...@N...gazeta.pl>

    Andrzej S <a...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > sie poszczególne modele. Przy jednej sie zarzniesz i nie nadazysz
    > ocierac potu z czola, inna bedzie szla sama.

    Po pierwsze, w mojej najbliższej i dalszej okolicy nie ma takiej
    wypożyczalni, po drugie, zapomniałem dodać, że na naszych ogrodach nie ma
    prądu :(
    Zmieniam zapytanie: Gdzie można nabyć glebogryzarkę ręczną?

  • 4. Data: 2012-04-06 08:26:58
    Od: " skryba" <s...@N...gazeta.pl>

    Bartek <b...@W...gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
    > podobnych prac? Mam działkę 3,5 arową więc do najpilniejszych prac
    > wystarczałoby mi jakieś proste narzędzie.

    W zasadzie sam sobie odpowiedziałeś.
    ;-)
    Znane mi glebogryzarki to urządzenia mechaniczne
    z napędem spalinowym lub elektrycznym.
    Ręczną glebogryzarką może być szpadel.
    Ten jest prostym narzędziem.
    :-))