  • 1. Data: 2012-03-10 08:43:53
    Temat: czeresnia Techlovan
    Od: tomek <t...@a...ma.kota.pl>

    Witam,
    Ma ktos moze czeresnie odmiany Techlovan w okolicach Lublina? Potrzebuje
    doslownie jedna kilkuoczkowa galazke. A moze moglby mi ktos wyslac
    poczta - koszty rzecz jasna pokryje.

    Pozdrawiam
    Tomek

  • 2. Data: 2012-03-12 10:20:00
    Temat: Re: czeresnia Techlovan
    Od: d...@d...dp.pl

    On Sat, 10 Mar 2012, tomek wrote:

> [...]
    > doslownie jedna kilkuoczkowa galazke. A moze moglby mi ktos wyslac poczta -

    Zrazy pobiera się w grudniu.

    D.P.

  • 3. Data: 2012-03-12 11:24:13
    Od: tomekp <t...@a...ma.kota.pl>

    > Zrazy pobiera się w grudniu.
    >
    > D.P.
    To prawda Darku ale od pewnego czasu eksperymentuje z bezposrednim
    szczepieniem z drzewa na drzewo w marcu i dziala to doskonale.
    Przynajmniej dla jabloni i czeresni.
    Pozdrawiam
    Tomek

  • 4. Data: 2012-03-31 20:53:04
    Od: Krycha_net <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-03-12 12:24, tomekp pisze:

    > To prawda Darku ale od pewnego czasu eksperymentuje z bezposrednim
    > szczepieniem z drzewa na drzewo w marcu i dziala to doskonale.
> [...]

    Od lat szczepię "z drzewa na drzewo" i nie ma problemu.
    Według mnie najpewniejsza metoda, bo bierzesz zdrowy zraz
    i łączysz ze zdrową podkładką. W momencie szczepienia.

    Pozdrawiam Krycha